NickyHendriks Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 ik kan er niet veel over zeggen omdat ik het zo leeg vind doordat je geen Stock hebt.5/10 en je eerste was inderdaad beter Maar je zit ook vast met de Sniper he, om het echt tot een goeie sig te maken, moet je sig een 'verhaal' hebben, en als je een achtergrond wilt, moet je eerst een toepasselijke vinden, en dat is moeilijk bij zoiets, want dan moet je alweer mensen gaan zoeken ofzo.. Daarom is ook de achter- grond zwart, zodat 't mysterieus is waarop ie richt maar als je nou en stock neemt vanaf een hoog punt en dat hoeft niet perse GTA:IV te zijn je kan ook gewoon bij SA een screen maken en die plaatsen en ik vind ook dat het GTA:IV logo een beetje veel te groot erin staat Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Je 2e is veel te leeg, alleen een opgeplakt render met een opgeplakt logo, niet veel bijzonders dus. Reageren
Wienish Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Je 2e is veel te leeg, alleen een opgeplakt render met een opgeplakt logo, niet veel bijzonders dus. De eerste is ook niet veel meer dan 2 renders die zo bewerkt zijn dat je de oude achtergrond niet ziet, en dan geplakt op een geresizede andere afbeelding, en een naam erop.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.