Jump to content

GTA IV, je domste momenten!


zezima0014

Recommended Posts

Hier kan je zeggen wat het domste is wat je gedaan hebt op gta 4!

Ik ging eens door die blauwe pijl, om op het dak van het hoogste gebouw te komen. Ik wou eens door die verrekijkers zien, en ik moest dus op die knop drukken. Druk ik per ongeluk de spring-knop in en hup, over de muur ging hij, en een paar seconden later lag ik dood op de grond.

Damn zei ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zezima0014

    14

  • straydoggs

    5

  • End Of The Riot

    4

  • Wienish

    3

Hier kan je zeggen wat het domste is wat je gedaan hebt op gta 4!

Ik ging eens door die blauwe pijl, om op het dak van het hoogste gebouw te komen. Ik wou eens door die verrekijkers zien, en ik moest dus op die knop drukken. Druk ik per ongeluk de spring-knop in en hup, over de muur ging hij, en een paar seconden later lag ik dood op de grond.

Damn zei ik :puh:

kan er niet zo veel meer herrineren (her er namelijk te veel) maar eentje wel

dat ik wou gaan free runnen over daken zegmaar ook waarop je dat punt waar je ivan moet killen (of niet)[/font] de heletijd springen springen springen op een punt kwam ik zo bij een grote afstand ik d8 aah dat haalt niko wel niet dus:( en belande ik zo op een ped

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon eens een shoot-out bj de burgershot.

Toen de politie aankwam had ik één ster, dus ik schiete (natuurlijk nu 3 sterren)

Iedereen neer dus ik pak een politiewagen en rij weg. Ik keek ff niet op de radar dus ik zag niet wr blokkades waren.

Op een bepaald moment sprong ik uit de auto en keek ik achter me om te kijken of er politie kwam (ja)

Dus ik (nogsteeds achter me kijkend) wegrennen, recht op een blokkade af, en toen ze begonnen te schieten draaide ik me om en begon te schieten op de politie auto die achter me reed, je kan wl raden welke kleur het beeldescherm kreeg... :7

Link to comment
Delen op andere websites

tijdens de missie Snow storm hield ik de granaat wat langer in en toen wou ik hem weggooien en dat lukte maar ik gooide tegen de muur in de kamer waar ik stond samen met 5 propaanflessen en toen moest ik overnieuw beginnen XD

Link to comment
Delen op andere websites

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Leeft de cd wel nog?

man, letterlijk 70 euro weggegooid!

Link to comment
Delen op andere websites

:bier: Ontopic: dood gaan door dronken omvallen.

Hier kan je zeggen wat het domste is wat je gedaan hebt op gta 4!

Ik ging eens door die blauwe pijl, om op het dak van het hoogste gebouw te komen. Ik wou eens door die verrekijkers zien, en ik moest dus op die knop drukken. Druk ik per ongeluk de spring-knop in en hup, over de muur ging hij, en een paar seconden later lag ik dood op de grond.

Damn zei ik :puh:

Offtopic: als je stil staat, en de spring knop indrukt spring je niet over muurtjes :7

Link to comment
Delen op andere websites

heel ver van de kust af vliegen en dan op 3hoekje drukken ps3 tering end zwemmen

haha dit flikte ik is een keer bij een paar nederlanders online ik zei zo hee jongens willen jullie de duikboot ver van de kust van lc zien ze zeiden natuurlijk allemaal ja even later vlieg ik met heli heel dicht boven het water en heel ver ik zei op drie springen we er uit 1 2 3 springen ze er allemaal uit en ik vlieg weg met die heli:P

Bewerkt: door straydoggs
Link to comment
Delen op andere websites

heel ver van de kust af vliegen en dan op 3hoekje drukken ps3 tering end zwemmen

haha dit flikte ik is een keer bij een paar nederlanders online ik zei zo hee jongens willen jullie de duikboot ver van de kust van lc zien ze zeiden natuurlijk allemaal ja even later vlieg ik met heli heel dicht boven het water en heel ver ik zei op drie springen we er uit 1 2 3 springen ze er allemaal uit en ik vlieg weg met die heli:P

lol! Zijn ze nog aan land terug gekomen?

Link to comment
Delen op andere websites

heel ver van de kust af vliegen en dan op 3hoekje drukken ps3 tering end zwemmen

haha dit flikte ik is een keer bij een paar nederlanders online ik zei zo hee jongens willen jullie de duikboot ver van de kust van lc zien ze zeiden natuurlijk allemaal ja even later vlieg ik met heli heel dicht boven het water en heel ver ik zei op drie springen we er uit 1 2 3 springen ze er allemaal uit en ik vlieg weg met die heli:P

lol! Zijn ze nog aan land terug gekomen?

Nee ze waren gequit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

heel ver van de kust af vliegen en dan op 3hoekje drukken ps3 tering end zwemmen

haha dit flikte ik is een keer bij een paar nederlanders online ik zei zo hee jongens willen jullie de duikboot ver van de kust van lc zien ze zeiden natuurlijk allemaal ja even later vlieg ik met heli heel dicht boven het water en heel ver ik zei op drie springen we er uit 1 2 3 springen ze er allemaal uit en ik vlieg weg met die heli:P

lol! Zijn ze nog aan land terug gekomen?

Nee ze waren gequit ^_^

hehe, goe gedaan :D:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...