Jump to content

GTA IV, je domste momenten!


zezima0014

Recommended Posts

heel ver van de kust af vliegen en dan op 3hoekje drukken ps3 tering end zwemmen

haha dit flikte ik is een keer bij een paar nederlanders online ik zei zo hee jongens willen jullie de duikboot ver van de kust van lc zien ze zeiden natuurlijk allemaal ja even later vlieg ik met heli heel dicht boven het water en heel ver ik zei op drie springen we er uit 1 2 3 springen ze er allemaal uit en ik vlieg weg met die heli:P

lol! Zijn ze nog aan land terug gekomen?

Nee ze waren gequit ^_^

:schater: Ik heb nog niet echt iets meegemaakt..

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zezima0014

    14

  • straydoggs

    5

  • End Of The Riot

    4

  • Wienish

    3

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Leeft de cd wel nog?

aten we zeggen dat ik veel plakwerk had ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Leeft de cd wel nog?

aten we zeggen dat ik veel plakwerk had ;)

lol, ik hoop dat ie nog werkt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met een politieauto in de subway tunnels en de auto vloog in de fik dus ik sprong eruit en kwam met mijn hoofd tegen de muur en toen ontplofte de auto en toen was ik een beetje Wasted!!!!!! :schater: :schater:

Heb ik ook voor gehad, maar anders.

Je kent dat rond punt he, wel ik vloog erover, maar net ervoor vloog me auto in brand.

Ik spring er dus uit (terwijl ik in de lucht hing) en vloog dus.

Ik botste 1 keerje op de grond, en dan, met men hoofd vooruit, PLADAF, Tegen een stom paaltje. Natuurlijk die auto net achter mij, en dus ook tegen het paaltje... KABOEM! Ik dus weer 10.000 dollar kwijt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Of toen de achterkant van de helikopter eraf was toen sprong ik eruit en kwan tegen de wieken en toen vloog ik het halve eiland Algonquin door, En toen dacht ik aan het liedje I belive I can fly.

Bewerkt: door cj101
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een missie (weet nie meer welke ) waar ik best wel moeite mee had die had ik bijna gehaald word ik aangereden door een auto omdat ik ineens de weg over stak en toen was ik dood :duh: :S (Heb m uit eindelijk wel gehaald)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met een politieauto in de subway tunnels en de auto vloog in de fik dus ik sprong eruit en kwam met mijn hoofd tegen de muur en toen ontplofte de auto en toen was ik een beetje Wasted!!!!!! :schater: :schater:

Heb ik ook voor gehad, maar anders.

Je kent dat rond punt he, wel ik vloog erover, maar net ervoor vloog me auto in brand.

Ik spring er dus uit (terwijl ik in de lucht hing) en vloog dus.

Ik botste 1 keerje op de grond, en dan, met men hoofd vooruit, PLADAF, Tegen een stom paaltje. Natuurlijk die auto net achter mij, en dus ook tegen het paaltje... KABOEM! Ik dus weer 10.000 dollar kwijt :D

Zei Niko echt "Pladaf" toen ie tegen dat paalte ging?

Knap :D

Ik blijf erbij: het domste van mij is het kopen :')

Link to comment
Delen op andere websites

Als bijvoorbeeld een missie moet doen waarbij je op een gebouw moet lopen of schieten en dan val ik er nog wel eens van af. Zoals bij de missie van '' Ivan the not so terrible'' toen viel ik naar benende terwijl hij nog aan het gebouw hing. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn domste moment was dat ik een hele mooie auto had gevonden ( een Bucccaneer volgens mij)

Dus ik een gezellig eindje rijden let ff niet op en cros met auto en al in het water dus ik was me auto kwijt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Hoe kan je een hoesje weggooien met gta cd erin, als je bezig was met een gta missie?

Link to comment
Delen op andere websites

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Hoe kan je een hoesje weggooien met gta cd erin, als je bezig was met een gta missie?

dat dacht ik dus ook

Link to comment
Delen op andere websites

mijn domste moment was toen wij tegen water en vuur speelde en dat hun team zich verstopt had in een flat, wij met zijn allen omhoog en steeds bij die trap leunen zodat je om het hoekje kijkt, drukte ik verkeerd kwam ik in de vuurlinie te staan, bam dood -.-' fu grace :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met een politieauto in de subway tunnels en de auto vloog in de fik dus ik sprong eruit en kwam met mijn hoofd tegen de muur en toen ontplofte de auto en toen was ik een beetje Wasted!!!!!! :schater: :schater:

Heb ik ook voor gehad, maar anders.

Je kent dat rond punt he, wel ik vloog erover, maar net ervoor vloog me auto in brand.

Ik spring er dus uit (terwijl ik in de lucht hing) en vloog dus.

Ik botste 1 keerje op de grond, en dan, met men hoofd vooruit, PLADAF, Tegen een stom paaltje. Natuurlijk die auto net achter mij, en dus ook tegen het paaltje... KABOEM! Ik dus weer 10.000 dollar kwijt :D

Zei Niko echt "Pladaf" toen ie tegen dat paalte ging?

Knap :D

Ik blijf erbij: het domste van mij is het kopen :')

Nee, hij zei dat niet echt :puh:

Heb wel is gehad als hij aangereden werd door een auto, dat hij zei: 'This is not funny'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...