Jump to content

GTA IV, je domste momenten!

zezima0014

Recommended Posts

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Hoe kan je een hoesje weggooien met gta cd erin, als je bezig was met een gta missie?

dat dacht ik dus ook

hmmm.... nou ik er bij na denk

Hoe kan dat?

Delen op andere websites

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• zezima0014

14

• straydoggs

5

• End Of The Riot

4

• Wienish

3

Ik was online bezig bij een vriend van mij.

We speelde Hangmans Noose en probeerden hem te halen door in een helicopter te gaan zitten.

Sven met Petrovic voorin, ik en Giel waren bezig met een SMG uit de heli naar de Helis achter ons te schieten.

We waren bijna bij het EVAC point toen Sven door z'n kop werd geschoten door een Sniper.

Lol we vallen 100 meter naar beneden en op 100 meter van de grond duw ik Sven uit de heli en vlieg zelf verder.

Delen op andere websites

Ik was online bezig bij een vriend van mij.

We speelde Hangmans Noose en probeerden hem te halen door in een helicopter te gaan zitten.

Sven met Petrovic voorin, ik en Giel waren bezig met een SMG uit de heli naar de Helis achter ons te schieten.

We waren bijna bij het EVAC point toen Sven door z'n kop werd geschoten door een Sniper.

Lol we vallen 100 meter naar beneden en op 100 meter van de grond duw ik Sven uit de heli en vlieg zelf verder.

Lol!

Delen op andere websites

Mijn Domste Moment was toen je Vlad moest killen[/font] toen zat ik hem te Achtervolgen ik knalde hard op een Politiewagen vloog uit het Raam, en knalde hard op zo'n Beton Pilaar, langs de Weg.(Vlak bij het Huis van Niko.) Dus toen was ik Dood. :7

Delen op andere websites

het domste dat ik gedaan heb is :Y het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen :7

Hoe kan je een hoesje weggooien met gta cd erin, als je bezig was met een gta missie?

dat dacht ik dus ook

Hoe kan dat?

ik heb de cd er maar uitgehaald om dat ik anders mijn ps3 door het raam zou gooien en daarna was ik vergeten dat hij er nog in zat :7

Bewerkt: door end of the riot
Delen op andere websites

dat dacht ik dus ook

Hoe kan dat?

ik heb de cd er maar uitgehaald om dat ik anders mijn ps3 door het raam zou gooien en daarna was ik vergeten dat hij er nog in zat :7

+1

Delen op andere websites

dat dacht ik dus ook

Hoe kan dat?

+1

+ Spam.

Ontopic, toen ik die eerst executie moest doen, dat hij aan die steiger ding hing, ik had dat niet gezien en rende zo zelf van de steiger af, viel zo dood neer. :bonk: [/font]

Bewerkt: door FerryN
Delen op andere websites

Aan het einde van hostile nigotiation toen ik Roman had gered, Duwde ik hem per ongeluk van de trap af en toen was hij dood.

Kon ik het weer overnieuw doen.:puh::bonk:

ik ree met die bobcat tegen zo;n propaantankje aan ik wist niet welke kant ik meost oprijden

Delen op andere websites

Aan het einde van hostile nigotiation toen ik Roman had gered, Duwde ik hem per ongeluk van de trap af en toen was hij dood.

Kon ik het weer overnieuw doen.:puh::bonk:

ik schoot roman altijd dood :7

want dan kon hij niet gaan bowlen :puh:

Delen op andere websites

Mijn domste moment was toen ik net ontsnapte van een 5-sterren achtervolging

en toen werd doodgeslagen door een oude vrouw die ik net had aangereden...

Heb jij GTA IV?

Want jij hebt geen xbox360 of GTA IV.

Maar mijn domste moment was, dat ik iemand doodschoot in de auto.

Maar diegene in de auto reed door maar was wel dood en reed toen mij aan.

En toen was ik dood :duh:

Delen op andere websites

Heb weer wat voorgehad!

Ik wou eens op de snelweg lekker top speed halen met NRG-900 of zoiets.

Ik dus goed tegen 300 aan het rijden, kom ik bij een oprit, komt er net een politie-auto uit!

Ik dus BAM daar tegen, vloog wel 150 meter ver, over de rand en splons, het water in (Wat verderop was een rivier).

En natuurlijk 1 sterretje :D!

Delen op andere websites

mijn domste dat ik heb gedaan is bijna alle "friends" gedood zoals bv:badman;mel die gast waar je 100$ van kreeg en nog wat mensen tot dat een vriend van me zei dat je daar missie's voor kon doen!!! GODDAMED!!! oooh ja en verschillende keren de controller tegen de muur gesmeten :bonk:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...