zezima0014 Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 mijn domste dat ik heb gedaan is bijna alle "friends" gedood zoals bv:badman;mel die gast waar je 100$ van kreeg en nog wat mensen tot dat een vriend van me zei dat je daar missie's voor kon doen!!! GODDAMED!!! oooh ja en verschillende keren de controller tegen de muur gesmeten Lol, maar die 'friends' zijn random characters! Je moet ze allemaal vinden (behalve de 4 characters waar je mag kiezen of ze leeft of sterft) als je voor de volle 100 % wil gaan! Is goed voor 2 of 2,5%! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 (sorry voor dubbelpost) Heb net online gekocht, en was wat aan het stunten. een vriend van mij zit achteraan op mijn motor. En dan ga ik een schans op, weet niet meer precies waar. Ik spring, maar opeen rijd iemand tegen een verkeerslicht. Dat vliegt in de lucht, ik eronder, maar ondertussen was het al wel weer aan het vallen. Ik heel nipt eronder, maar mijn vriend... Die kreeg die @é/*-< paal tegen zijn gezicht. Hij vloog eraf, en hij vond dat niet leuk. Hij terug op mijn motor (ik nog altijd op mijn motor vanvoor, hij langs achteren) en wij samen achter die vent aan. We hebben heb zowat 6 keer gekilled, daarna is ie gestopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) bij de 1ste x dat je iemand kan laten leven of niet, stond ik naast hem boven op het gebouw. Dus ik wilde hem naar beneden slaan, ik druk per ongeluk op het "spring" knopje, en spring van het gebouw af, dood. Hele missie overnieuw net toen ik op het eind was. Bewerkt: 8 november 2008 door weaponmr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2008 Ik race heel graag ( ook al kan ik er niets van ) daarom ckrach ik altijd zo gard en zeker in de multyplayer:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LOLBOEK6 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 had di e infernius voor de stievie's car theft en ik was dicht bij die auto-lanceer schommel (kon me het niet laten) en ik was dan nog zo stom om em in zijn garage te rijden , resultaat:auto niets waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 het domste dat ik gedaan heb is het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen Quote is een tijdje geleden, maar hoe kan je het hoesje mét CD weggooien, als je net die missie niet gehaald hebt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 het domste dat ik gedaan heb is het doosje van gta IV door het raam gegooit omdat ik kwaad was omdat een missie niet lukte maar ik was de CD vergeten eruit te halen Quote is een tijdje geleden, maar hoe kan je het hoesje mét CD weggooien, als je net die missie niet gehaald hebt.. ik heb de cd er maar uitgehaald om dat ik anders mijn ps3 door het raam zou gooien en daarna was ik vergeten dat hij er nog in zat emo.gif staat op pagina 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Simon- Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2008 Dat ik bij de allerlaatste missie van het spel, Met Wraak, en dan moet je op een motor die gozer achtervolgen, Ging ik de verkeerde kant op Hele stomme missie overnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Nee, hij zei dat niet echt Heb wel is gehad als hij aangereden werd door een auto, dat hij zei: 'This is not funny' Haha (sorry voor het tot leven wekken van dit topic) ik deed de missie ivan the not so terrible. Ivan moest je daar vermoorden of laten leven. Hij viel van het gebouw af en hing daar. Ik liet hem leven.[/font] En toen hij weer weg ging viel ik van het gebouw af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bdalenoord Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Ik had net brucie's infernus, rij ik over een agent. Ik had een ster, dus ik racen, rij ik over nog twee agenten. Toen had ik dus drie sterren. Ik race weg voor de politie, zit effe achterom te kijke of er nog politie aankomt, rij ik zo de plomp in, auto naar de klote! (en ik was nog steeds gewild!!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 Rijd een beetje rond met Dwayne's homies, beginnen ze te schieten op mensen waar de politie bij is. De politie gaat achter die homies aan, trekken ze mij uit de auto en jatten deze, samen met Dwaynes homies Dag homies, weer een tijd wchten tot ik Dwayne kan bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Ik was weer wat aan het 'stunten' met een Sanchez dit keer... Ik rijd ongeveer de halve topsnelheid... Ik kom net een hobbeltje tegen, net voor ik die ramp op ging. En Niko zat nog op zijn motor, mar op de ramp gaan ging nimeer... Stonden daar natuurlijk weer wat peds aand de overkant van de straat. Ik vlieg met me motor ertegen (vlieg er natuurlijk zelf ook af) en val ik over een muurtje. Normaal gezien zou ik (achter het muurtje) in het water moeten vallen. Natuurlijk was daar weer zo'n lamme zak die even met zijn bootje goeiedag kwam zeggen. Ik KALARADATCH net met mijn hoofd tegen de top, in het water, en bootje over mij, en opeens werd alles grijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73814 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scaperun40 Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2008 ik was bij een vriend gta vi spele ik stap uit een taxi heb betaalt komt er een auto aan en plat me tusse taxi en die auto raad eens was ik dood...... antwoord_ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zezima0014 Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=73814 Sorry hoor, maar ik wist niet dat het er al was. Als je wil doe je er een slot op, maar ik laat het open !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.