eindelijkdeman Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Hallo ik ben nu al weer een tijdje bezig met gta san andreas modding, zoals huisjes verplaatsen en ergens anders neerzetten en nieuwe objecten in het spel zetten. Helaas wil het nog niet echt lukken met dingen over de zee maken. als ik wat maak dan is het er niet, of zitten en hele rare scherpe randen aan, over knipperen de wegen Ik heb nu een foto gepost met daarin wat ik graag wou gaan maken. er moest een een weg vanaf waar ik sta ( zie map, coordinaten en player position ) naar een punt midden in de zee komen, het mag de zelfde weg zijn die ik rechtsonderin erbij heb gezet. natuurlijk moet er onder de weg ook land komen ( dat de weg niet boven het water zweeft) eventueel mag er ook een brug komen. eind het eind van de weg moet er een groot eiland komen die ik dan voor de rest zelf kan verfraaien. graag zou ik ook al vast een klein stukje weg en een hekje of huisje erop hebben staan zodat ik dat als voorbeeld kan gaan gebruiken. Wie wil dat graag voor mij maken en een beginner in gta modding een stuk op weg helpen ?? Alvast heel erg bedankt en met vriendelijke groeten, eindelijkdeman Bewerkt: 16 augustus 2008 door eindelijkdeman Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Wil niemand helpen ?? ik heb nu ook al voor bijna een kwart san andreas borden gemaakt van de travel time naar het eiland De rest op het eiland wil ik graag zelf allemaal mooi gaan maken. Don't worry als het eiland ooit uitkomt, staat de maker van het eiland helemaal boven aan het topic Alvast bedankt !! Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Download de MAp Editor MEd. >Hier te downloaden< >Hier een video tutorial< Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Download de MAp Editor MEd. >Hier te downloaden< >Hier een video tutorial< Ja daarmee heb ik ook vaak gewerkt voor huisjes enzo is het perfect maar voor een weg en een eiland in zee wil het niet echt lukken ? het enigste wat ik nodig heb ik een weg ( of brug ) die naar een groot eiland loopt, de rest kan ik allemaal zelf inrichten !! die zou iemand dat voor mij willen maken edit : ik ben erachter gekomen dat die coordinaten die ik wil niet kunnen, het mag ook naar een ander punt gaan die wel kan ( het moet wel een lekker lange weg zijn ! ) Bewerkt: 24 augustus 2008 door eindelijkdeman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.