blokzeil1 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 ik heb een probleem ik ben enigste gebruiker op mijn pc maar ik moest laatst wat zoeken en ik kwam dit tegen een administrator map wat helemaal niet kan want ik ben administrator ik heb ook geen een gasten op mijn pc helemaal niets behalve Tim de gebruiker ik zelf dus hier een screenshot Reageren
Timske Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Uhm, ik weet het niet zeker. En ik kan het nu niet zo goed vertellen want ik zit nu op Vista. Maar als je naar Start > Afbeelding bovenin gaat, dan kun je dat instellen. Dat je hoofdgebruiker ofiets wil worden. Dit heb ik: Zoiets zie je denk ik ook met Windows XP.. Je kan het testen.. Bewerkt: 14 augustus 2008 door Timske Reageren
Ymosky Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Nee, de eerste acount in Windows XP is altijd de Administrator acount. Op een schone installatie kun je op deze acount werken. Zodra je een nieuwe acount voor jezelf aanmaakt verdwijnt de administrator acount van het startscherm, maar de mappen in Documents and Settings blijven wel gewoon staan. Bewerkt: 14 augustus 2008 door Ymosky Reageren
Naudin Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Uhm, ik weet het niet zeker. En ik kan het nu niet zo goed vertellen want ik zit nu op Vista.Maar als je naar Start > Afbeelding bovenin gaat, dan kun je dat instellen. Dat je hoofdgebruiker ofiets wil worden. Dit heb ik: Zoiets zie je denk ik ook met Windows XP.. Je kan het testen.. je kunt alleen computerbeheerder of beperkte mogelijkheden kiezen. Ik neem aan dat dat computerbeheerder is dan:P Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 oja als ik mijn pc opstart krijg ik een soort windows 98 scherm met administrator der in en dan zegt hij dat ik niet kan aanmelden of zo dan typ ik gewoon tim in en dan pakt hij hem wel en start normaal op dus er zit iets toch niet goed ik wil gewoon recht streeks aangemeld woorden zonder opstart scherm gewoon meteen op Windows op mijn bureaublad nee het is niet te configureren heb ik al na gekeken ik zou denk ff in mijn bios moeten gaan kijken Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 daarvoor moet je naar configuratiescherm--->gebruikers accounts--->de manier waarop gebruikers zich af en aanmelden wijzigen en dan het welkomsscherm gebruiken inschakelen suc6!!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Bij het installeren van Windows wordt naar mijn weten automatisch een gebruiker met de naam "Administrator" aangemaakt. Deze gebruiker wordt zichtbaar in het welkomstscherm als je de computer opstart in Veilige Modus, zodat je kan inloggen als je eigen account beschadigd is. Mvg, Flitskikker Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 kijk mijn computer start op ik krijg een scherm van kan niet aanmelden druk ik op oke typ ik tim in bij het scherm en gaat zo naar mijn bureaublad en als ik crtl+alt+delete klikt krijg ik taakbeheer annuleren gebruiker afmelden dit klopt niet ik wil gewoon taakbeheer en gewoon met opstarten dat hij naar mijn account gaat Tim dus configuratiescherm--->gebruikers accounts--->de manier waarop gebruikers zich af en aanmelden wijzigen en dan het welkomsscherm gebruiken inschakelen. dit is het niet al geprobeerd zal ik dit in mijn bios kunnen veranderen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Nee, je BIOS is alleen voor in-board functionaliteit. De moederbord zit erop vast, de opstartservices en koelingprocedures worden ermee bepaald. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 opstart service heb ik ook denk nodig want hij wilt niet in 1x door schakelen naar mijn bureaublad Reageren
Vinniej Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 opstart service heb ik ook denk nodig want hij wilt niet in 1x door schakelen naar mijn bureaublad BIOS heeft weinig te maken met je XP installatie. De problemen liggen echt aan Windows zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.