Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

aangezien ik het zelf iedere keer weer zwaar weet te verpesten :duh::duh: , wou ik vragen of iemand voor mij een leuke zou willen maken

Type: Avatar + handtekening

Stijl: digitaal achtig (snappie? :clown::clown: )

Grootte: doe maar het maximaal toegestane ( ik dacht 50*150??) voor de handtekening, en de avatar, de standaart avatar grootte (klein dus)

Afbeelding: met die pinguin van linux, en een verwijzing naar linux erop zou ik erg leuk vinden

Tekst: jad

Rand: dun zwart

Kleuren: kies zelf maar

extra: ik zou het leuk vinden als de maker er in het klein ook nog zn eigen naam/handtekening bij wil zetten, wel zo datie niet meteen in het oog springt plz.

Als iemand dit voor mij zou willen doen, zou ik hem/haar heel dankbaar zijn!

Bewerkt: door jad
Geplaatst:

die in je post is erg goed, maar die link, ik ben niet antiwindows, maar wel prolinux snappie?

Geplaatst:

Sorry krijg geen mooie sign met paint. Iemand anders mag het proberen. Of ik doe het binnekort wel met photoshop :7

Geplaatst:

de eerste vind ik behoorlijk goed, alleen het lettertype niet, dus las je dat digitaalachtig puntje nu eens liet vallen, en er zelf een prachtige lettertype bij verzon

Geplaatst:
de eerste vind ik behoorlijk goed, alleen het lettertype niet, dus las je dat digitaalachtig puntje nu eens liet vallen, en er zelf een prachtige lettertype bij verzon

Wa bedoel je eigenlijk :7

Geplaatst:

kies er zelf maar een leuk lettertype bij, want digitaal-achtig schijnt niet te werken/passen

Geplaatst:
kies er zelf maar een leuk lettertype bij, want digitaal-achtig schijnt niet te werken/passen

ik maak hem wel af hoor ik heb fonts zat,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...