Hjsurk Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Als ik me Vice City opstart dan krijg ik na de intro filmpjes een error van "writen" weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen? Heb hetzelfde met GTA III maar niet met GTA San Andreas :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Verwijder GTA Vice City eens en instaleer GTA Vice City daarna opnieuw, dat zou kunnen helpen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hjsurk Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Nee, dat helpt niet al zo'n duizend keer geprobeert :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2008 Nee, dat helpt niet al zo'n duizend keer geprobeert :S Heb je het spel orgineel of gedownload? Als je het zonder CD speelt zul je een crack moeten downloaden. Verder kan ik je niet echt helpen.. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hjsurk Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik heb gedownload want orgineel ben ik kwijtgeraakt. En ja de NO-CD Crack zit er al overheen,maar dat werkt ook niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Mischien is het toch handiger om GTA Vice City voor een tientje weer te kopen, want cracks werken toch nooit. En het is illegaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Mensen die vragen hebben over een illegaal gedownloade GTA mogen wij toch niet behandelen? Alleen mensen die GTA Origineel hebben gekocht. Dus sorry Hjsurk, we mogen je niet verder helpen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Ik zelf gebruik een no cd crack en die werkt perfect. Langs de andere kant probeerde ik de zelfde no cd crack op mijn zus haar pc, daar werkte die gewoon niet( zij had nog steeds de cd nodig). Dus misschien moet je eens een paar verschillende uit proberen? En anders moet je maar proberen om de cd terug te vinden. Hij zit misschien ergens bij in een doosje, of zit ergens weggestopt onder een hoop cd's. Hij zal ergens zijn hoor. Bewerkt: 15 augustus 2008 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.