Yohan Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Iedere GC bezitter weet wel dat de GC de laatste tijd niet zo in trek is volgens de media komt dit door de games maar er zijn toch zat goeie games voor de GC toch..? :unsure: Noem er is een paar zodat alle Xbox en ps2 bezitters ook een GC willen Top 5 Resident Evil (Survival Horror) Call Of Duty (WOII Shooter) Super Smash Bros. (Beat em Up) Tales Of Symphonia (RPG) The Legend Of Zelda; The Wind Waker (Action/Adventure) zoals je ziet er zijn allerlei soorten games voor de GC dus waarom zijn er nu zo weinig GC bezitters..? :blink: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Mario Power Tennis Mario Part 6 Luigi's Mansion Super Smash Bros. Melee --- WTF?? Alleen maar Mario spellen... Het wordt echt tijd dat Nintendo Mario als mascotte dumpt... Ze moeten Metroid Prime vrouwtje nemen, topless uiteraard. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Jah Mario zal wel voor altijd het Nintendo icon blijven hoor.. En als hij sterft neemt ze broer het over.. :lol: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Je moet niet vergeten dat Mario al dik 25 jaar meedraaid, ik ben hem echt helemaal zat... zucht.. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Jah maar dat is net als dat ze opeens de naam Nike zouden veranderen dan is de style eraf.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Wat je dus eingelijk zegt is: Als ze Mario zouden vervangen is Nintendo haar kiddy look kwijt... Volgens mij is dat juist het probleem, NINTENDO is KIDDY! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 de gaafste spellen op gamecube zijn volgens mij call of duty need for speed underground resident evil 4 meer niet bijna alleen maar mario dat komt ook onderhand je neus uit Reageren
dudedude Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 metroid prime vond ik altijd wel een vet spel Reageren
Yohan Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Wat je dus eingelijk zegt is:Als ze Mario zouden vervangen is Nintendo haar kiddy look kwijt... Volgens mij is dat juist het probleem, NINTENDO is KIDDY! Dat Kiddy legt nie alleen aan Mario hoor.. Maar ik snap je punt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.