Jump to content

Speciale Voertuigen


pasgal

Recommended Posts

uhm Voor zo ver ik me herrinder alleen de lijkenauto uit de begravenis van Derrick of Francis [/font]

Wat hij zegt, dit is DE Exclusiefste wagen.

En de LCPD poltiebus waarin je die ouwe vervoert[/font]?

En dan nog de roze voodoo van Elizabeta[/font]

En nog een paar

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet alleen maar de lijkwagen van de begrafenis van Derrick/Francis. Je krijgt later in het spel ook een keer een oranje infernus van Brucie. Volgens mij rijden er op de weg geen oranje infernussen. Dit lijkt me dan wel een speciaal voertuig. Of heb ik dit nou verkeerd ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet alleen maar de lijkwagen van de begrafenis van Derrick/Francis. Je krijgt later in het spel ook een keer een oranje infernus van Brucie. Volgens mij rijden er op de weg geen oranje infernussen. Dit lijkt me dan wel een speciaal voertuig. Of heb ik dit nou verkeerd ?

Ik denk dat je gelijk hebt (best spoilers gebruiken)!

ik heb die oranje Infernus die je van Bernie[/font] krijgt al gehad

(het was niet Brucie)

Link to comment
Delen op andere websites

Dé twee exclusiefste wagens zijn:

1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden :N)[/font]

2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden :dans: ) [/font]

De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor.

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Dé twee exclusiefste wagens zijn:

1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden :N)[/font]

2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden :dans: ) [/font]

De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor.

Groeten,

kan...

Link to comment
Delen op andere websites

Dé twee exclusiefste wagens zijn:

1) De Police Stockade (Deze komt alleen voor in de missie Tunnel of death. Je kan hem ook niet houden :N)[/font]

2) De Romero (Lijkenwagen). Deze komt ook alleen maar één keer voor en ik weet niet welke missie. In tegenstelling tot de Police Stockade kan je de Romero houden :dans: ) [/font]

De rest komt allemaal wel meer dan één keer voor.

Groeten,

kan...

Spam o.O

Ontopic:

Die Stockade kun je toch wel houden lijkt me? Als je gewoon even slim speelt?

Misschien als je de auto op een parkeerplaats zet, en dan uitstapt en een endje verderop jezelf opblaast?

Ik weet niet, heb 't zelf niet geprobeert...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...