NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Hoe kan ik zorgen dat als ik een leidje heb dat die aan hetr einde begint en dat alles achterstevoren loopt Reageren
Fyre Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik gebruik gewoon normaal windows appartuur daarvoor, met XP. Ga naar configuratiescherm, ga naar volumeregeling en klik op de knop helemaal linksboven. Klik dan op een van de knoppen. (Sorry, vergeten hoe het heette.) En klik op opname, en schakel het over naar stereo mix. Ga daarna terug naar het configuratiescherm, en druk op de record knop (rood rondje) en zet het nummer dat je luistert op de achtergrond. Stop het opnemen als het nummer afgelopen is. Als hij eenmaal opgenomen is kun je door op een van de knoppen te drukken (kan ik ook niet even op komen ) en je kunt dan omdraaien drukken. Sorry dat ik niet wat gedetailleerder kan zijn, ik zit op dit moment op een pc met Vista, en gebruik het niet om op te nemen of dergelijke. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik gebruik gewoon normaal windows appartuur daarvoor, met XP.Ga naar configuratiescherm, ga naar volumeregeling en klik op de knop helemaal linksboven. Klik dan op een van de knoppen. (Sorry, vergeten hoe het heette.) En klik op opname, en schakel het over naar stereo mix. Ga daarna terug naar het configuratiescherm, en druk op de record knop (rood rondje) en zet het nummer dat je luistert op de achtergrond. Stop het opnemen als het nummer afgelopen is. Als hij eenmaal opgenomen is kun je door op een van de knoppen te drukken (kan ik ook niet even op komen ) en je kunt dan omdraaien drukken. Sorry dat ik niet wat gedetailleerder kan zijn, ik zit op dit moment op een pc met Vista, en gebruik het niet om op te nemen of dergelijke. Ik ga het proberen ik post dalijk mijn bericht wel als het is gelukt Reageren
K.O. Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Je kunt ook een gratis geluidsbewerkingsprogramma downloaden (Tip: Audacity). In dit programma kun je heel simpel het bestand omdraaien (achterstevoren afspelen dus) en nog veel meer effecten toevoegen. Een voordeel is dat je het bestand zo gewoon kan opslaan, en dat je dus niet telkens een programma hoeft te openen om het achterstevoren af te spelen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Je kunt ook een gratis geluidsbewerkingsprogramma downloaden (Tip: Audacity). In dit programma kun je heel simpel het bestand omdraaien (achterstevoren afspelen dus) en nog veel meer effecten toevoegen. Een voordeel is dat je het bestand zo gewoon kan opslaan, en dat je dus niet telkens een programma hoeft te openen om het achterstevoren af te spelen. ik ga dit vanavond proberen misschien nu wel. Ik heb het geprobeerd en het is dus heel simpel. Nu kan ik ook met Geluiden werken. MAar is dit een Trial of is dit voor altijd? Andersom Origineel Bewerkt: 17 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Bedoel je btw andersom zoals bij de Beatles, waarbij je toen ineens op een of andere vage manier uitkwam op het overlijden van een van de bandleden, of gewoon onverstaanbaar gekak? :') Reageren
K.O. Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Bedoel je btw andersom zoals bij de Beatles,waarbij je toen ineens op een of andere vage manier uitkwam op het overlijden van een van de bandleden, of gewoon onverstaanbaar gekak? :') De geluidsgolven spiegelen in horizontale richting. Meestal komt dit uit in een onverstaanbaar geluid, maar dit hoeft niet altijd. Soms zit er een verborgen boodschap in een geluidsbestand dat omgekeerd is en soms krijg je dit. Reageren
tjoef Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Dit is trouwens ook nog een leuke site daarvoor Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Wie wil K3 Oma's aan de top eens uploaden ik wil hem wel eens helemaal achterstevoren horen. Maaar dat is vertraagd merk ik wel maar het is wel raar dat wel. Je kunt ook een gratis geluidsbewerkingsprogramma downloaden (Tip: Audacity). In dit programma kun je heel simpel het bestand omdraaien (achterstevoren afspelen dus) en nog veel meer effecten toevoegen. Een voordeel is dat je het bestand zo gewoon kan opslaan, en dat je dus niet telkens een programma hoeft te openen om het achterstevoren af te spelen. ik ga dit vanavond proberen misschien nu wel. Ik heb het geprobeerd en het is dus heel simpel. Nu kan ik ook met Geluiden werken. MAar is dit een Trial of is dit voor altijd? Andersom Origineel ik kom er net achter dat als je luistert het ritme een beetje blijft zitten dat is wel grappig SOL SOL SOL dat is ook leuk. Bewerkt: 19 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.