Jump to content

Ik zat te denken

[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Iedereen zegt wel van dat bij de Srunkfabriek een soort van geest is die soms zegt ''Pleasee Leaaavvee'' Of iets anders.. maar nou zat ik te denken.. die sprunkfabriek is dicht bij die stripclub Honkers.. en als je in die stripclub een beetje rond gaat schieten, hoowr je precies het zelfde als wat ze zeggen bij de Sprunkfabriek..

Dus ik denk dat er helemaal geen geest is :Y en dat gewoon iemand van de CREW het zegt

Bewerkt: door [B]ig [S]moke
Geplaatst:

Bij die Sprunk fabriek staat een verkeerd gespawnt crew ventje van de stripclub, die zegt dat als je schiet in de fabriek.

Maar ben je nou in de stripclub... dan zeggen die ventjes bij de stripclub het.

Geplaatst:

maar dit was al bekend, en volges mij zijn er al meer topics over

en als je door die straat van honkers loopt en je schiet dan roepen ze dat ook

Geplaatst:

Iedereen zegt wel van dat bij de Srunkfabriek een soort van geest is die soms zegt ''Pleasee Leaaavvee'' Of iets anders.. maar nou zat ik te denken.. die sprunkfabriek is dicht bij die stripclub Honkers.. en als je in die stripclub een beetje rond gaat schieten, hoowr je precies het zelfde als wat ze zeggen bij de Sprunkfabriek..

Dus ik denk dat er helemaal geen geest is :Y en dat gewoon iemand van de CREW het zegt

Mag ik je zeggen dat dit al heeeeeel lang bekend is,

dat het iemand is van de stripclub is die náár de fabriek

toe gaat? o.O

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...