[B]ig [S]moke Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) Iedereen zegt wel van dat bij de Srunkfabriek een soort van geest is die soms zegt ''Pleasee Leaaavvee'' Of iets anders.. maar nou zat ik te denken.. die sprunkfabriek is dicht bij die stripclub Honkers.. en als je in die stripclub een beetje rond gaat schieten, hoowr je precies het zelfde als wat ze zeggen bij de Sprunkfabriek.. Dus ik denk dat er helemaal geen geest is en dat gewoon iemand van de CREW het zegt Bewerkt: 14 augustus 2008 door [B]ig [S]moke Reageren
joppie Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Bij die Sprunk fabriek staat een verkeerd gespawnt crew ventje van de stripclub, die zegt dat als je schiet in de fabriek. Maar ben je nou in de stripclub... dan zeggen die ventjes bij de stripclub het. Reageren
BigM Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 2 Totaal verschillende verhalen van de laatste posts. Zowiezo, Inportant? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 maar dit was al bekend, en volges mij zijn er al meer topics over en als je door die straat van honkers loopt en je schiet dan roepen ze dat ook Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Iedereen zegt wel van dat bij de Srunkfabriek een soort van geest is die soms zegt ''Pleasee Leaaavvee'' Of iets anders.. maar nou zat ik te denken.. die sprunkfabriek is dicht bij die stripclub Honkers.. en als je in die stripclub een beetje rond gaat schieten, hoowr je precies het zelfde als wat ze zeggen bij de Sprunkfabriek.. Dus ik denk dat er helemaal geen geest is en dat gewoon iemand van de CREW het zegt Mag ik je zeggen dat dit al heeeeeel lang bekend is, dat het iemand is van de stripclub is die náár de fabriek toe gaat? o.O Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Wist ik nog niet ik had dit nog laats laten zien aan een maat. goed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.