Jump to content

Telefoon


Onlinerobin

Recommended Posts

Ik ben hier net nieuw dus Hallo allemaal : :cya:

En ik heb ook het spel GTA IV voor de PS3.

Maar ik snap niks van die telefoon.

Ik ben net begonnen in de game.

(doe nooit missies maar rij maar een beetje idioot rond :puh:)

En cheats zijn dan wel leuk.

Maar ik kan wel mijn telefoon rechts in beeld laten verschijnen maar ik kan geen nummers draaien :S

Ook niet als ik 2 x op het pijltje naar boven druk.

Mijn vraag:

Hoe moet dit :puh:?

GrTz Robin

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen missie's doet heb je waarschijnlijk nog geen nummers. Buiten die van Roman. Als je twee keer naar boven gaat, kun je wel gewoon nummers intoetsen door de pijltjes en X te gebruiken. Zo kan je bevoorbeeld 911 bellen, en de politie laten komen. Maar ik raad je aan om verder missie's te spelen, dan krijg je na verloop van tijd ook een nieuwe telefoon enz, en via het internet kun je ook ringtones downloaden. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. ;)

Btw; Welkom op het forum. :)

Bewerkt: door Stunna
Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen missie's doet heb je waarschijnlijk nog geen nummers. Buiten die van Roman. Als je twee keer naar boven gaat, kun je wel gewoon nummers intoetsen door de pijltjes en X te gebruiken. Zo kan je bevoorbeeld 911 bellen, en de politie laten komen. Maar ik raad je aan om verder missie's te spelen, dan krijg je na verloop van tijd ook een nieuwe telefoon enz, en via het internet kun je ook ringtones downloaden. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. ;)

Btw; Welkom op het forum. :)

Oke, dus ik druk op dat pijltje omhoog en dan komt mijn telefoon.

Maar ik kan zelf geen nummers invoeren :(

Ik en spellen :$:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen missie's doet heb je waarschijnlijk nog geen nummers. Buiten die van Roman. Als je twee keer naar boven gaat, kun je wel gewoon nummers intoetsen door de pijltjes en X te gebruiken. Zo kan je bevoorbeeld 911 bellen, en de politie laten komen. Maar ik raad je aan om verder missie's te spelen, dan krijg je na verloop van tijd ook een nieuwe telefoon enz, en via het internet kun je ook ringtones downloaden. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. ;)

Btw; Welkom op het forum. :)

Oke, dus ik druk op dat pijltje omhoog en dan komt mijn telefoon.

Maar ik kan zelf geen nummers invoeren :(

Ik en spellen :$:puh:

als het goed is heb je dan nog geen een missies gespeeld als je na 3 missies ofzo dan krijg je een telefoon van roman daarmee kan je wel bellen met de eerste telefoon niet

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst een paar missie's doen met Roman. Als je een paar missie's verder bent, dan kun je twee keer op het pijltje klikken en dan kun je vervolgens een nummer invoegen bijvoorbeeld: 911. Je zult toch echt eerst een paar missie doen, wil je cheats kunnen invoegen. En dit geld ook voor als je met een Taxi wilt reizen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...