Drawback122 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 San andreas werkte altijd goed op mn pc maar ik heb nu een laptop. Ik heb san andreas geinstalleerd, ik start en de filmpjes doen het al niet, wel zag ik het rockstar logo in verkeerde kleuren. dan kom ik in het menu en dit ziet er als volgt uit: dan kies ik voor het bovenstende blokje, newgame dus, en dan begint het muziekje maar na 2sec stopt het hele spel ermee. ik draai winxp pro op Intel Core 2 Duo T7200 2.0 2gb ram Ati Mobility FireGL V5250 Ik denk dat het aan mn grafische kaart ligt, ik kan hier geen nieuwe drivers voor vinden, ben bang dat er niks aan te doen is. Ook geprobeerd op compatibiliteitsmodus, maar zoals ik al dacht had dat ook geen zin. Heeft iemand nog een idee over wat ik kan proberen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) >>Hier<< staan twee links naar drivers voor je kaart (1 voor XP en 1 voor Vista), als je die driver al nog niet had. Als het daarmee niet lukt denk ik dat je grafische kaart niet voldoet aan de minimale systeemeisen voor GTA SA. Bewerkt: 15 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.