Jump to content

CrazyBobs

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey jongens, ik kan al zoon maand hier niet meer naartoe connecten, hun website is online (www.crazybobs.net)

en op game-monitor.com zijn ze ook online, bij mij blijven ze op retrieving info staan in mijn favorieten. Ook in de browser zijn ze niet te vinden. Dit zijn de IP's:

208.53.152.26:7788

67.159.5.172:7788

Help!

Geplaatst:

Ik kan ook de laatste tijd niet meer connectionnen naar Crazybobs, misschien weet iemand het probleem?

Geplaatst:
Hey jongens, ik kan al zoon maand hier niet meer naartoe connecten, hun website is online (www.crazybobs.net)

en op game-monitor.com zijn ze ook online, bij mij blijven ze op retrieving info staan in mijn favorieten. Ook in de browser zijn ze niet te vinden. Dit zijn de IP's:

208.53.152.26:7788

67.159.5.172:7788

Help!

Omdat je banned bent :S

Geplaatst:
Omdat je banned bent :S

Neh, als je verbannen bent van een server, en je probeert toch te connecten, staat er

You're banned from this server.
Geplaatst:

Maar zoals hij zei, er staat "Retrieving info" in de server naam, en als je verbannen bent, ontvangt hij geen informatie over de server (in het sa-mp venster).

Hij lijkt dus offline :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...