Jump to content

modden lukt niet...

Recommended Posts

Geplaatst:

(sa) ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg elke keer mijn oude voertuig terug. ik heb de bullet een keertje vervangen door een bugatti veyron, maar de normale bullet was gewoon nog op de weg. ik heb de txd van een hydra vervangen door en ander, maar hij had gewoon nog de gewone.

hoe kan dit nou weer?

ps: heb een gta_sa_compact gedownload, toch ok een soort patch? k zie iniedergeval geen versie meer in beeld staan dus denk ik dat het 1.00 is.

Geplaatst:

(sa) ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik krijg elke keer mijn oude voertuig terug. ik heb de bullet een keertje vervangen door een bugatti veyron, maar de normale bullet was gewoon nog op de weg. ik heb de txd van een hydra vervangen door en ander, maar hij had gewoon nog de gewone.

hoe kan dit nou weer?

ps: heb een gta_sa_compact gedownload, toch ok een soort patch? k zie iniedergeval geen versie meer in beeld staan dus denk ik dat het 1.00 is.

Als ik het goed begrijp heb je ergens een auto en een vliegtuig gedownload en krijg je die niet in je spel ??

probeer SAMI eens... :tu:Klik

sucses

Geplaatst:

nee niet echt nee. k gebruik wel imgtool 2.0 op de manier zoals het word beschreven in tutorials: verwijder bullet.txd en bullet.dff. plaats daarna de nieuwe bullet.txd en bullet.dff. maar zal dat sami ook eens proberen, alhoewel ik veel errors erover hoor.

Geplaatst:

nee niet echt nee. k gebruik wel imgtool 2.0 op de manier zoals het word beschreven in tutorials: verwijder bullet.txd en bullet.dff. plaats daarna de nieuwe bullet.txd en bullet.dff. maar zal dat sami ook eens proberen, alhoewel ik veel errors erover hoor.

Sami doet alles wat jij zegt al automatish :D

en ik heb nooit een error gehad :Y

Geplaatst: (bewerkt)

heb ook een supergt geprobeerd te veranderen in een Ferrari. Bullet blijft bullet en supergt blijft supergt, terwijl wel het weggedrag word aangepast naar de auto en het geluid van de motor.

Edit:

bij super gt kan ik niet meer aan de bestuurderskant instappen, aan de andere kant wel. maar dan zonder de deur te openen. raam kan wel stuk en lopt normale shade van de gt op...

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

heb ook een supergt geprobeerd te veranderen in een Ferrari. Bullet blijft bullet en supergt blijft supergt, terwijl wel het weggedrag word aangepast naar de auto en het geluid van de motor.

Met sami ?

Geplaatst:

ja maar het werkt tenminste beter dan imgtool, daarbij deed hij niks. dus sami heeft wel degelijk effect op de auto.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...