Venzio Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Heey, Nee hiermee bedoel ik geen persoon, bij VB kan je wel scripten maar dat is .exe kan je er ook .php scripts mee maken? en anders weet iemand zoon soort programma? Bedankt alvast, Venzio,, Reageren
xgaming Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Je kan Dreamweaver proberen van Adobe. Er is een 30 dagen geldende trial, dus je kan het altijd proberen. Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Het beste programma is naar mijn weten inderdaad Adobe Dreamweaver, Maar dat moet je kopen voor veel geld, of de trial versie gebruiken Bewerkt: 15 augustus 2008 door Thundercover Reageren
Venzio Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Maar die heb ik al, en ik kan er niet goed mee over weg. Dusja dat schiet ook niet ver op.. Reageren
Ymosky Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Hoezo "niet mee overweg kunnen"? Als je bedoeld dat Dreamweaver te ingewikkeld is, dan is de beste optie natuurlijk "kladblok", eenvoudiger programma is er niet te vinden Er is ook nog een gratis progje van PortableApps, Zo'n beetje een veredeld kladblok, maar dan wel met syntax-highlichting en andere handige functies. klein programmaatje en eenvoudig in gebruik, maar het werkt wel goed. -hier- Ik gebruikte het toendertijd zelf op school voor het schrijven van het "Pandora News" en de spam-mails Mailings. Bewerkt: 15 augustus 2008 door Ymosky Reageren
K.O. Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb nog een programma waarmee je PHP Scripts kan maken: Kladblok/Notepad. Het werkt zeer licht en het staat al op je pc. Gewoon opslaan als .php bestand en uploaden naar je server. Natuurlijk zijn er allerlei programma's die je code voorzien van mooie kleuren en interne functies hebben om standaard principes te versnellen, maar het is in principe natuurlijk allemaal overbodig. Aan een simpele tekstverwerker heb je in principe genoeg. Edit: Oeps, dat zei Ymosky hierboven ook al. Sorry, even niet gezien. Bewerkt: 15 augustus 2008 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.