Jump to content

Gezocht: PHP Programma scripter

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Nee hiermee bedoel ik geen persoon, bij VB kan je wel scripten maar dat is .exe kan je er ook .php scripts mee maken? en anders weet iemand zoon soort programma?

Bedankt alvast,

Venzio,,

Geplaatst: (bewerkt)

Het beste programma is naar mijn weten inderdaad Adobe Dreamweaver,

Maar dat moet je kopen voor veel geld, of de trial versie gebruiken

Bewerkt: door Thundercover

Hoezo "niet mee overweg kunnen"?

Als je bedoeld dat Dreamweaver te ingewikkeld is, dan is de beste optie natuurlijk "kladblok", eenvoudiger programma is er niet te vinden :D

Er is ook nog een gratis progje van PortableApps, Zo'n beetje een veredeld kladblok, maar dan wel met syntax-highlichting en andere handige functies. klein programmaatje en eenvoudig in gebruik, maar het werkt wel goed. -hier-

Ik gebruikte het toendertijd zelf op school voor het schrijven van het "Pandora News" en de spam-mails Mailings. ;)

Bewerkt: door Ymosky

Ik heb nog een programma waarmee je PHP Scripts kan maken: Kladblok/Notepad. Het werkt zeer licht en het staat al op je pc. Gewoon opslaan als .php bestand en uploaden naar je server.

Natuurlijk zijn er allerlei programma's die je code voorzien van mooie kleuren en interne functies hebben om standaard principes te versnellen, maar het is in principe natuurlijk allemaal overbodig. Aan een simpele tekstverwerker heb je in principe genoeg.

Edit: Oeps, dat zei Ymosky hierboven ook al. Sorry, even niet gezien.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...