Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet hoe ik deze mod moet instaleren ik plak telkens (d3d9.dll) in de map maar dan krijk ik een foutmelding als ik gta opstart

ik heb gta al eens opnieuw geinstaleerd maar dit hielp niet.

mischien plaats ik dat dll bestandje op de verkeerde plek zo ja wie weet waar ik em dan moet plaatsen.

ik plaats het bestantje gewoon in de map van gta (c station/dan program files/ dan rockstar games/ en dan gta san andreas ) en daar plaats ik em dan.

ik hoop dat iemand me kan helpe alvast bedankt :cya:

ps. ik gebruik geen mods in gta

Geplaatst:

d3d9.dll moet in de map C:/WINDOWS/System32

En dat bestand hoort bij direct X. Heb je Direct X mischien niet geïnstalleerd? Want dan doet SA het sowieso niet.

Geplaatst:

En dat bestand hoort bij direct X. Heb je Direct X mischien niet geïnstalleerd? Want dan doet SA het sowieso niet.

direct x heb ik maar die dll heb ik dus verkeert geplaats ik ga et probere mischien lukt et nu wel bedank :cya:

Geplaatst:

direct x heb ik maar die dll heb ik dus verkeert geplaats ik ga et probere mischien lukt et nu wel bedank :cya:

ik heb et dus gedaan maar als ik in et spel zit en ik druk op shif+f12 gebeurt er niks wat moet ik nog meer doen????

Geplaatst:

1. Welke DirectX versie heb jij op je computer staan? Als dat níet 9.0c (WinXP) of 10.x (Vista) is, moet je even een nieuwere versie downloaden. Als je naar Start > Uitvoeren > dxdiag gaat, kun je zien welke DirectX versie jij hebt.

2. Waar heb je d3d9.dll vandaan gehaald? Er zijn namelijk meerdere versies van dit bestand in de omloop en vaak moet je net de goeie hebben. Zat d3d9.dll bij de mod zelf? Vertel mij dan even de exacte grootte van het bestand in bytes en dan is het misschien het proberen waard om een ander exemplaar van het bestand te proberen.

Geplaatst:

Als hij dan nog niet werkt, zet de dll dan in Windows/System 32 en ga naar Start>uitvoeren, en typ "regsvr32 d3d9.dll" en druk op ok/enter. This should fix it :eten: .

Geplaatst:
1. Welke DirectX versie heb jij op je computer staan? Als dat níet 9.0c (WinXP) of 10.x (Vista) is, moet je even een nieuwere versie downloaden. Als je naar Start > Uitvoeren > dxdiag gaat, kun je zien welke DirectX versie jij hebt.

2. Waar heb je d3d9.dll vandaan gehaald? Er zijn namelijk meerdere versies van dit bestand in de omloop en vaak moet je net de goeie hebben. Zat d3d9.dll bij de mod zelf? Vertel mij dan even de exacte grootte van het bestand in bytes en dan is het misschien het proberen waard om een ander exemplaar van het bestand te proberen.

direct x 9.0 heb ik en de grote van het bestand is 237.568

Geplaatst:

2 kB? Dat is vreemd. In mijn /system32/ folder staat er een van 1,6 MB... Een stuk groter dus. Misschien kun je op dll-files.com even een grotere versie van d3d9.dll downloaden en die dan gebruiken.

Overigens kan het wel eens kloppen dat je hem in de gewone San Andreas map moet zetten, dus waar je hem eerst had. Als het bestand bij de mod zat, is de kans groot dat het geen origineel is. Ze hebben zelf mod-specifieke functies toegevoegd en vervolgens gecompileerd. Dat zou ook de abnormaal lage bestandsgrootte verklaren. Dan is het eigenlijk logisch dat het Library bestand gewoon bij de .exe moet staan en niet in /system32/. Nou, ik heb dus eigenlijk geen idee hoe het precies zit, maar misschien dat deze post je toch een beetje op ideeën brengt. Mijn raad is eigenlijk: probeer maar wat. Vaak lukt het dan ook nog na een tijdje. Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...