Jump to content

Problemen san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat ik zoveel problemen heb bij san andreas, stel ik ze maar allemaal in een keer. K heb al t goed is versie 1.00, heb hem gedowngrade met een gta_sa_compact.exe.

problemen:

1-Kan geen (car) mods instaleren. Zowel met imgtool als sami niet. Sami heeft wel het meeste effect omdat het rijgedrag wel word aangepast. en bij sommige moet ik aan de bijrijderskant instappen, zonder dat ik een deur open doe. raar...

2-carspawner wil niet geinjecteerd worden. Ik maar klikken en klikken en klikken op inject to san andreas, maar zomnder effect..

3-bestanden worden niet gevonden zoals:

gta.ocx, bij gta place manager

MSCOMCTL.OCX bij sahandling editor.

zou het aan vista home premium liggen? op xp deden ze het wel...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kijk wel even, ik edit later.

1. Hier weet ik niks over..
  2. Start San Andreas (V1.0!) op en druk op ALT+TAB. Klik op Inject trainer in San Andreas vervolgend met Launch Trainer
  3. Plaats de Place Manager in de root van GTA SA. Download dan MSCOMCTL.OCX en plaats het in system32.

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst:

Omdat ik zoveel problemen heb bij san andreas, stel ik ze maar allemaal in een keer. K heb al t goed is versie 1.00, heb hem gedowngrade met een gta_sa_compact.exe.

problemen:

1-Kan geen (car) mods instaleren. Zowel met imgtool als sami niet. Sami heeft wel het meeste effect omdat het rijgedrag wel word aangepast. en bij sommige moet ik aan de bijrijderskant instappen, zonder dat ik een deur open doe. raar...

2-carspawner wil niet geinjecteerd worden. Ik maar klikken en klikken en klikken op inject to san andreas, maar zomnder effect..

3-bestanden worden niet gevonden zoals:

gta.ocx, bij gta place manager

MSCOMCTL.OCX bij sahandling editor.

zou het aan vista home premium liggen? op xp deden ze het wel...

ik heb zelf ook windows vista home premium met gta sanandreas en dat werkt allemaal top maar dat is geen 1.00 ik heb een latere versie van sanandreas, dus dan zal het wel aan de versie liggen denk ik ;)

Geplaatst:

Volgensmij is het wel zo dat GTA SA mod's het bijna altijd beter doen op de pc. Ik werk niet met mod's of iets dergelijks maar als het goed is zit er wel een kern van waarheid in.

:cya:

Geplaatst:
Volgensmij is het wel zo dat GTA SA mod's het bijna altijd beter doen op de pc. Ik werk niet met mod's of iets dergelijks maar als het goed is zit er wel een kern van waarheid in.

:cya:

wat bedoel je daarmee?

mods doen het altijd beter op de pc dan op de consoles, aangezien het veel simpeler is, maar dat is zijn probleem niet, want hij werkt op de PC, aangezien hij zegt dat het vista is.

en waarschijlijk ligt het daar wel aan, als die mods op XP wel werkten.

1. wat gebeurt er dan als je een auto installeert met IMGtool?

2. download een simpelere carspawner, waarbij je gewoon met ctrl+s en ctrl+a werkt, of spawn vehicle moet klikken buiten het spel.

3. idunnoh :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
wat bedoel je daarmee?

mods doen het altijd beter op de pc dan op de consoles, aangezien het veel simpeler is, maar dat is zijn probleem niet, want hij werkt op de PC, aangezien hij zegt dat het vista is.

en waarschijlijk ligt het daar wel aan, als die mods op XP wel werkten.

1. wat gebeurt er dan als je een auto installeert met IMGtool?

2. download een simpelere carspawner, waarbij je gewoon met ctrl+s en ctrl+a werkt, of spawn vehicle moet klikken buiten het spel.

3. idunnoh :puh:

Niks dus... hij laad wel en alles maar als ik de auto vind, dan is het gewoon de normale zonder veranderingen. ps: het is toch ook gta3.img war je kan modden?

Edit @ koe

heb ik niks aan..

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:
Edit @ koe

heb ik niks aan..

Nog niet geprobeerd en dus een voorbarige conclusie? Of heb je het geprobeerd en heeft het niet geholpen? :7
Geplaatst:

niet geholpen en niet probeert. K namelijk al een tijdje deze functie omdat ik het anders helemaal niet kan spelen. dan blijft hij tijdens het laden hangen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...