vice Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Hoi. Ik heb sinds enkele weken een PSP gekocht ook heb ik het LCS spel gekocht. Maar ik snap die multiplayer functie helemaal niet. Met het boekje wordt ik ook niet wijzer want het is meer een soort verhaaltje dan info. Want altijd als ik "join game" aanklik vind ik nooit servers (bij hosten komt er ook niemand). Kan iemand me dus uitleggen hoe het precies werkt?? Moet je soms in de buurt zijn bij iemand die het spel heeft? Of kan je gewoon met je internetverbinding zo hosts vinden? Hoe komt het dan dat ik er geen vind?. . Alvast bedankt . Bewerkt: 15 augustus 2008 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Multiplayer kan alleen met andere PSP systemen in de buurt. Niet via het internet, maar wel via één draadloos netwerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Multiplayer kan alleen met andere PSP systemen in de buurt. Niet via het internet, maar wel via één draadloos netwerk. Wat bedoel je met dat laatste? Sorry ik ben niet zo een grote computerexpert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Liberty City Stories Multiplayer moet je doen met vrienden die ook een PSP plus GTA Liberty City Stories hebben, dan moet 1 iemand de game hosten. En de rest moet de game joinen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Multiplayer kan alleen met andere PSP systemen in de buurt. Niet via het internet, maar wel via één draadloos netwerk. Wat bedoel je met dat laatste? Sorry ik ben niet zo een grote computerexpert? Linksonder op je PSP zit een knopje, en als je die aanzet kan je PSP zich verbinding met andere PSP's in de directe omgeving (in een straal van een paar meter om je heen). Op die manier kan je PSP zich dus draadloos verbinden zonder dat je PSP daar internet voor nodig heeft, en op die manier is LCS multiplayer mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Ow ok nu begrijp ik het. Bedankt hier mag een op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.