Jump to content

vice city afsluit probleem


iefen

Recommended Posts

hoi als ik vice city opstart kan ik gewoon spelen maar

als ik hem afsluit dan krijg ik eerst het vice city afsluit scherm

en dan krijg ik 1 seconde een blauw scherm met witte cijfers

en start mijn pc op nieuw op en dat is altijd als ik vice city speel en dan afsluit

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik eerst ook, misschien kun je dan nu beter gwn ctrl, alt, del, en dan taak beëindigen. Of op de startknop op het toestenbord, en dan komt VC geminimaliseerd in de taakbalk te staan. Dan kun je 'm afluiten met rechtermuisknop>afsluiten. Maar ctrl alt del is het beste...

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook kunnen proberen om GTA Vice City opnieuw te downloaden. Dan ze je je Savegame waar je nu op speelt op een USB Stick. Je hebt Vice City toch wel gewoon legaal gekocht in de winkel? Of heb je Vice City gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook kunnen proberen om GTA Vice City opnieuw te downloaden. Dan ze je je Savegame waar je nu op speelt op een USB Stick. Je hebt Vice City toch wel gewoon legaal gekocht in de winkel? Of heb je Vice City gedownload?

legaal gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou ook kunnen proberen om GTA Vice City opnieuw te downloaden. Dan ze je je Savegame waar je nu op speelt op een USB Stick. Je hebt Vice City toch wel gewoon legaal gekocht in de winkel? Of heb je Vice City gedownload?

opnieuw te downloaden? je bedoelt waarschijnllijk opnieuw instaleren. Dat zou ik doen tenminste

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...