Gino Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 heey ik had een vraagje die honkbal knuppel vind ik zo saai is er een manier dat ik die kan aanpassen ??schilderen enzo :unsure: alvast bedankt Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Als je een knuppel wil 'schilderen' moet je de txd aanpassen. Open de GTA3.img uit de models folder van je vc map met de VICETXD tool (staat op gtagames.nl). Dan zoek je de textuur van het wapen, volgens mij BAT.txd en exporteerd deze en veranderd hem. Reageren
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 heey ik had een vraagje die honkbal knuppel vind ik zo saai is er een manier dat ik die kan aanpassen ??schilderen enzo :unsure: alvast bedankt Pas de texture aan. Met de TXD Vieuwer. Weet de naam zo niet. *Wauzie was me voor Reageren
ginotJ Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 misgien heel dom maar wat is een txd vieuwer ? :unsure: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) misgien heel dom maar wat is een txd vieuwer ? :unsure: 1- dom bestaat hier niet, je mag alles vragen als het over modden gaat. 2- TXD viewer is een programma waarmee, je de TXD kan zien, de TXD zijn de textures (elk opbjeckt heeft zijn eigen textures) als je het programma wilt downloaden om te kijken hoe het is, dan moet je even hier klikken, daar kan je hem downloaden... Bewerkt: 20 maart 2005 door bradley1990 Reageren
ginotJ Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ok maar wat is exporteren ? is dat naar paint doen ofzo :unsure: Reageren
RTS Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ok maar wat is exporteren ? is dat naar paint doen ofzo :unsure: Exporteren is gewoon opslaan in je documenten. En importeren vanaf je documenten weer in je TXD builder zetten. Reageren
Gino Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) k heb hem gevonden draw alpha NIET aan staan geexporteerd gekleurd en dan gereplaced maar dan krijgt hij allemaal rare stippeltjes kortom helemaal verkloot wat moet ik dan doen ? Bewerkt: 24 maart 2005 door Only_Gino Reageren
Gino Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 wat moet ik dan doen om het goed te doen :huh: Reageren
Timotees Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 mischien je post editen?!? Reageren
Gino Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) :angry: editen ik weet dat het moet maar niemand reageerden meer en je als je edit kan niemand zien dat je iets nieuws gezegd heb :angry: maar kunnen we niet terug komen op mijn vraag ?:huh: ????? Bewerkt: 28 maart 2005 door Only_Gino Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.