QuaZ Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Rate! Wat ik gedaan heb: - Tekst neergezet - Effecten erbij - Met pentool gewerkt, zodat er geen wit vlak tussen de stukken tekst zit - Verschillende vormen erbij gemaakt met de pen tool (kroontje, streep, balletjes) - Nog een keer met de pentool zodat er geen wit tussenzit - Watermark erop XD Reageren
.Senne Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 hier heb je een rate: ik vind het echt een Simple design, op de manier dat het er mooi simpel uitziet, maar niet dat het simpel gemaakt is. het doet me erg denken aan de manier waarop 'most wanted' van de NFS reeks is geschreven. ik geef het een mooie 9/10 Reageren
QuaZ Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 hier heb je een rate:ik vind het echt een Simple design, op de manier dat het er mooi simpel uitziet, maar niet dat het simpel gemaakt is. het doet me erg denken aan de manier waarop 'most wanted' van de NFS reeks is geschreven. ik geef het een mooie 9/10 Bedankt voor de rate Maar ik wil graag nog meer rates mensen, dus... RATEN! Maakt niet uit of je photoshop kan of niet, gewoon zeggen wat je ervan vindt!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.