Jump to content

Alexandra

Robin B

Recommended Posts

Hey ik heb Kiki gedumpt en ik heb al een mail gestuurt naar Alexandra . Maar ze mailt niet terug. Ik wacht al 1 week .

Weten jullie hoe ?

Alvast bedankt :cya: .

Niet alle meiden waarmee je wilt daten kun je mee daten, zover ik weet zijn er maar 2 waar je een kans mee krijgt en voor de rest krijg je mails terug dat het niet kan ofzo.. :duh:

Greetz :tu:

Delen op andere websites

Hey ik heb Kiki gedumpt en ik heb al een mail gestuurt naar Alexandra . Maar ze mailt niet terug. Ik wacht al 1 week .

Weten jullie hoe ?

Alvast bedankt :cya: .

Niet alle meiden waarmee je wilt daten kun je mee daten, zover ik weet zijn er maar 2 waar je een kans mee krijgt en voor de rest krijg je mails terug dat het niet kan ofzo.. :duh:

Greetz :tu:

nee dit klopt niet je hebt ook nog iemand die heet alex die sir groenhof was bedoelt maar ik weet niet want ik ga me tijd niet verspillen om met die k*t wijven te daten heb al genoeg gezeik van LJ aan me kop Wanna Go Bowling?, Give Me a Ride?, wanna go get drunk?

Delen op andere websites

Nee Alexandra staat als vaste vriendin. Dus die geeft een positieve antwoordt terug .

Maar je moet gewoon nog een keer proberen. Misschien kan het een bug zijn? (?)

Groeten,

Nee kan niet want ik heb al contact gezocht . En eeuhh ze mailt niet terug .

Delen op andere websites

Nee Alexandra staat als vaste vriendin. Dus die geeft een positieve antwoordt terug .

Groeten,

je bent niet de enige. Ik heb ook al eens naar een meisje (op gta 4) een e-mailtje gestuurd, en die heeft ook nog geen antwoord gegeven (zo'n 2 weken geleden)

Delen op andere websites

Groeten,

je bent niet de enige. Ik heb ook al eens naar een meisje (op gta 4) een e-mailtje gestuurd, en die heeft ook nog geen antwoord gegeven (zo'n 2 weken geleden)

Je kan niet iedereen daten!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...