Jump to content

Belachelijk Grote TV

Recommended Posts

Geplaatst:
Voor een gemiddelde bewoner met een gemiddelde huis is die tv veel te groot, soms rond de 40" al, zoiets is iets voor Beatrix om aan de andere kant van d'r huis/paleis te zetten, dan tv kijken, ze ziet het dan nog normaal.

Bij ons pas die TV makkelijk, we waren van plan om een nieuwe TV te kopen. Maar niet die van €80.000, dat is een belachelijke prijs.

Trouwens, rijke mensen kopen het niet hoor. Rijke mensen gaan verstandig met hun geld om bij ons, ik heb nog niemand gezien met zo'n TV.

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -GoldWing-

4

• Timske

3

• DenkaanHenk

2

• .Senne

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die staat ook al een tijdje in de Media Markt van Alkmaar waar ik woon. Het eerste wat in mij op kwam was "Huge"... en dat voor een tv. Toen ik naar de prijs keek schrok ik wel enorm, maar die zal vast niet zomaar zijn. Moet wel zeggen dat de kwaliteit echt super was alleen kies ik liever een mooie auto voor die prijs.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb die TV al een tijdje geleden voor het eerst gezien, en hij is echt lelijk. :7 Groot, inderdaad. Maar kijk eens naar de resolutie: 1.920 x 1.080 pixels. Voor zover ik weet is dat de resolutie van de gemiddelde full HD TV, alleen is de gemiddelde full HD TV een heel stuk kleiner. Daardoor zie je op dat beeld van die ''belachelijk grote'' TV echt lomp grote pixels, behalve als je er 20 meter vanaf staat, dan ziet het er mooi uit. Maar waarom zou je een TV kopen om er 20 meter vanaf te gaan zitten? :{

@ hierboven: Kwaliteit super? :puh: Dan heb je denk ik niet echt van dichtbij gekeken, of wel?

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Dat is inderdaad een grote televisie, en vraag me ook af wat mensen met een huishouden hiermee zijn. Mensen met een cinema zaal voor hun club zouden namelijk ergens anders terecht kunnen. Media markt is meer gemaakt voor huisgezinnen. Ondanks dit heb ik inderdaad zelfs al eens een keer een grotere televisie gezien. Het is wel machtig om dat te zien, maar dat word dus niet tot zelden gekocht door mensen. Voor thuis ben je er vrij weinig mee, en vooral als je die prijs bekijkt.. Daar kun je dan zoveel andere mooie dingen mee kopen. ;)

Geplaatst:
Dat is inderdaad een grote televisie, en vraag me ook af wat mensen met een huishouden hiermee zijn. Mensen met een cinema zaal voor hun club zouden namelijk ergens anders terecht kunnen. Media markt is meer gemaakt voor huisgezinnen. Ondanks dit heb ik inderdaad zelfs al eens een keer een grotere televisie gezien. Het is wel machtig om dat te zien, maar dat word dus niet tot zelden gekocht door mensen. Voor thuis ben je er vrij weinig mee, en vooral als je die prijs bekijkt.. Daar kun je dan zoveel andere mooie dingen mee kopen. ;)
Ach, je hebt altijd mensen die meer verdienen dan ze binnenkrijgen, dus dan koop je zo'n tv.
Geplaatst:

Het is een zeer mooie televisie maar je hebt er in feite niet veel aan. In mijn woon- of slaapkamer zie ik hem niet snel staan en daarbij komt ook nog eens dat het voor mij geen verschil maakt. Als ik vol fascinatie een documentaire of film aan het kijken ben merk ik niet eens naar wat voor een soort televisie ik aan het kijken ben. Ik zit dan zo hevig in me televisie-programma dat ik niet eens meer merk wat er bijvoorbeeld achter me gebeurd. Het is best wel stoer om er eentje te hebben maar het is het geld niet waard.

Geplaatst:

Ik denk dat je na een tijd gewend raakt aan de tv waardoor je niet eens meer door hebt dat hij zo extreem groot is, dat hebben wij ook gehad, dat was voor toen de tijd echt groot, maar na een paar dagen kijken leek het geen verschil meer met de oude. :7

Geplaatst:
Die staat ook al een tijdje in de Media Markt van Alkmaar waar ik woon. Het eerste wat in mij op kwam was "Huge"... en dat voor een tv. Toen ik naar de prijs keek schrok ik wel enorm, maar die zal vast niet zomaar zijn. Moet wel zeggen dat de kwaliteit echt super was alleen kies ik liever een mooie auto voor die prijs.
Ik heb die TV al een tijdje geleden voor het eerst gezien, en hij is echt lelijk. :7 Groot, inderdaad. Maar kijk eens naar de resolutie: 1.920 x 1.080 pixels. Voor zover ik weet is dat de resolutie van de gemiddelde full HD TV, alleen is de gemiddelde full HD TV een heel stuk kleiner. Daardoor zie je op dat beeld van die ''belachelijk grote'' TV echt lomp grote pixels, behalve als je er 20 meter vanaf staat, dan ziet het er mooi uit. Maar waarom zou je een TV kopen om er 20 meter vanaf te gaan zitten? :{

@ hierboven: Kwaliteit super? :puh: Dan heb je denk ik niet echt van dichtbij gekeken, of wel?

Hij heeft denk ik zelf een beeld met pixels van 1cm².:puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...