blokzeil1 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 heeft er iemand van gehoord Fractal Renders? ik heb het erges op een site gevonden klik hoe maak je zo iets zulke mooie kleuren?? (ik heb adobe photoshop CS3) alvast bedankt Reageren
Arthis Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Jawel, ik. Ze worden vaak gebruikt om te smudgen of om de sig een beetje leuk op te vullen. Ik denk niet dat je ze in PS kan maken. Ik denk wel dat je ze kunt maken met Cinema 4D. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik zou het niet weten hoe je zo iets maakt maar weet iemand een TUT of kan uitleggen hoe je hem maakt?? Reageren
QuaZ Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 lol, als we het over Cinema 4D gaan hebben, dan kan ik je vertellen dat dit HEEL ERG moeilijk is. Cinema 4D is opzich al erg lastig, en dit maak je echt niet 1, 2, 3 Reageren
Froop Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Je kan het proberen met Apophysis. Reageren
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik gebruik Cinema 4d. Is wel een erg ingewikkeld programma. En erg duur ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.