Jump to content

Granaten


Mr.Bellic

Recommended Posts

Als je een granaat op een boot vlak ernaast in het water gooit vliegt de hele boot omhoog met de voorkant of zijkant of waar je hem ook gooit best grappig ^_^ maar je moet wel beetje dichtbij doen anders krijg je alleen een water splash

Bewerkt: door Mr.Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Ja weet ik, dat ziet er best vet uit, en als je een granaat zomaar in het water gooit ( zonder dat er een boot ligt ofzo ) komt er zoon vulkaan van water of hoe je het ook wilt noemen.

wat ook leuk is: Als je een granaat in het water gooit, en je springt op de plek waar je hem gegooid hebt, dan vliegt nico helemaal in de lucht en maakt hij salto's enzo. Best grappig :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja weet ik, dat ziet er best vet uit, en als je een granaat zomaar in het water gooit ( zonder dat er een boot ligt ofzo ) komt er zoon vulkaan van water of hoe je het ook wilt noemen.

wat ook leuk is: Als je een granaat in het water gooit, en je springt op de plek waar je hem gegooid hebt, dan vliegt nico helemaal in de lucht en maakt hij salto's enzo. Best grappig :cya:

net hetzelfde zoals je een granaat op straat gooit en daarna erop gaan staan. Das ook fat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja weet ik, dat ziet er best vet uit, en als je een granaat zomaar in het water gooit ( zonder dat er een boot ligt ofzo ) komt er zoon vulkaan van water of hoe je het ook wilt noemen.

wat ook leuk is: Als je een granaat in het water gooit, en je springt op de plek waar je hem gegooid hebt, dan vliegt nico helemaal in de lucht en maakt hij salto's enzo. Best grappig :cya:

net hetzelfde zoals je een granaat op straat gooit en daarna erop gaan staan. Das ook fat :puh:

vorige keer ook gedaan vloog door de hele straat heen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een granaat op een boot vlak ernaast in het water gooit vliegt de hele boot omhoog met de voorkant of zijkant of waar je hem ook gooit best grappig ^_^ maar je moet wel beetje dichtbij doen anders krijg je alleen een water splash

Ja, dus???

Doe ik vaker als ik me verveel..

Btw: Als je boot gaat fikken op 't water, niet schrikken en ook niet ervanaf springen: Hij ontploft niet omdat 't vuur na een tijdje word gedooft door 't water :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een granaat op een boot vlak ernaast in het water gooit vliegt de hele boot omhoog met de voorkant of zijkant of waar je hem ook gooit best grappig ^_^ maar je moet wel beetje dichtbij doen anders krijg je alleen een water splash

Ja, dus???

Doe ik vaker als ik me verveel..

Btw: Als je boot gaat fikken op 't water, niet schrikken en ook niet ervanaf springen: Hij ontploft niet omdat 't vuur na een tijdje word gedooft door 't water :D

Dus... Andere mensen kenden het nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...