psfan Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) had ze al gedaan maar door dat er de garage niet meer open ging baal ik Missie(s):OG Loc, Running Dog (moet voor de volgende), Wrong Side of the Tracks, High Stakes, Low-Rider Cheaten: nee Versie: 2 Overig: ik weet het zijn er 4 maar ik vind running dog simpel (kan oneindig sprinten) maar anders kan die erna niet niet de garage dicht maken dit is (hopelijk) niet met bug maar ik heb op deze save game nog niks verder gedaan alleen het is dadt ik nu niet in de garage kan GTASAsf3.b Bewerkt: 15 augustus 2008 door psfan
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 OG Loc - Mission Passed! Beloning: Respect + Running Dog - Mission Passed! Beloning: Respect + Wrong Side of the Tracks - Mission Passed! Beloning: Respect + High Stakes, Low-Rider - Mission Passed! Beloning: $1000 - Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!
psfan Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 OG Loc - Mission Passed!Beloning: Respect + Running Dog - Mission Passed! Beloning: Respect + Wrong Side of the Tracks - Mission Passed! Beloning: Respect + High Stakes, Low-Rider - Mission Passed! Beloning: $1000 - Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! bedankt
Recommended Posts