NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 0224: set_car (naam voeruig) health_to (health) Ik wil met deze code een simpele CLEO mod maken om een paar voertuigen meer Health te geven maar kan iemand uitleggen hoe ik die Code moet plaatsen? Moe tik gewoon met SannyBuilder een nieuw bestand maken en dan de code plaatsen? meer niet? Kan iemand het mij uitleggen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) Bewerkt: 15 augustus 2008 door GTA Monster Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) Dus ik maak een nieuw bestand aan in Sanny en dan voeg ik zo de code toe? en dan als ik meer wil moet ik dan elke keer op een nieuwe regel starten? Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) die code is niet goed. CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 0224: set_car #ANDROM health_to 500 kan je er niet neerzetten, op de plaats van #ANDROM moet een variabel staan. dat kan alleen van een voertuig die je gecreate hebt enzo. de volgende code zou moete werken: {$CLEO .cs} :NONAME_0 wait 0 if actor.Driving($PLAYER_ACTOR) //kijk of je in een voertuig zit else_jump @NONAME_0 // als je niet een een voeruig zit, spring dan naar label: @NONAME_0 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //De auto waar je in zit een Variabel geven 0224: set_car 0@ health_to 1000 //Het voeruig de health geven :NONAME_1 if not actor.Driving($PLAYER_ACTOR) else_jump @NONAME_1 jump @NONAME_0 dit is voor het voertuig waar je in zit. veel suc6 Bewerkt: 15 augustus 2008 door BC7 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hier even een simpel voorbeeld: CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 Eigenlijk is jou code goed goed, maar je moet echter dingen uitvissen en opmerken: Voor een Custom Script is het: CLEO (.cs) Voor een Custom Mission gebruik je weer: CLEO (.cm) die code is niet goed. CLEO (.cs) 0224: set_car #ANDROM health_to 500 0224: set_car #ANDROM health_to 500 kan je er niet neerzetten, op de plaats van #ANDROM moet een variabel staan. dat kan alleen van een voertuig die je gecreate hebt enzo. de volgende code zou moete werken: {$CLEO .cs} :NONAME_0 wait 0 if actor.Driving($PLAYER_ACTOR) //kijk of je in een voertuig zit else_jump @NONAME_0 // als je niet een een voeruig zit, spring dan naar label: @NONAME_0 03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car //De auto waar je in zit een Variabel geven 0224: set_car 0@ health_to 1000 //Het voeruig de health geven :NONAME_1 if actor.Driving($PLAYER_ACTOR) else_jump @NONAME_1 jump @NONAME_0 dit is voor het voertuig waar je in zit. veel suc6 En een Variabel is de Naam zoals hij staat in de Vhicles.ide? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Oh, domme Monster. Dumb error: Template: (Gooi regels die beginnen met # eruit) CLEO (.cs) #Dit zorgt ervoor dat er een .CS wordt aangemaakt. 0224: set_car #MONSTERA health_to 500 #Deze code maakt een Monster Truck A (van de cheat) aan met een levenscapaciteit van 500. Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 En een Variabel is de Naam zoals hij staat in de Vhicles.ide? nee de variable is die je aanhebt gemaakt of die je hebt gekregen door een code. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Een variable slaat net zoals een string informatie in zijn archief die later gebruikt kan worden. Als je slim bent maak je Global Variabels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.