Tim Geplaatst: 1 november 2003 Rapport Geplaatst: 1 november 2003 Ik heb inderdaad cheats gebruikt en toen opgeslaan, maar ik heb gehoort dat je dan GTA vc maar voor 99% kan uitspelen, hoe kan ik dit herstellen door een savegame ofzow? :o Reageren
djbob Geplaatst: 2 november 2003 Rapport Geplaatst: 2 november 2003 ??? um van dat 99% procent weet ikniet zeker, maar als je cheats gebruikt gaatje score bij stats wel achteruit... Reageren
gtaverslaafde Geplaatst: 2 december 2003 Rapport Geplaatst: 2 december 2003 HEY DJ BOB WEET JIJ DE CODE VOOR GELD OP PC JA JE WEET WEL CODE VOOR GTA VICE CITY IK HEB GELD NODIG ALVAST BEDANKTKEVINSCHOUTEN985(at) msn DOT comMy Webpage :blink: mazzel Reageren
Marius Geplaatst: 2 december 2003 Rapport Geplaatst: 2 december 2003 Om toch 100% te krijgen moet je helemaal opnieuw beginnen zonder cheats. Reageren
Joriz Geplaatst: 2 december 2003 Rapport Geplaatst: 2 december 2003 Als je aan geld wilt komen moet je gewoon missies doen! Ook kan je pizza's gaan berzorgen of taxi rijden voor geld. Ook voor vele andere dingen krijg je geld zoals stunten met je motor of auto. Oja als je codes gebruikt krijg je GTA maar 99 % uitgespeeld! dat is dan toch een beetje jammer! zodra je je game opslaat als je codes hebt gebruikt is je save game verprutst en dan kan je het niet meer 100 % uitspelen. Wil je al aan het eind van GTA Vice City zijn zonder cheats te gebruiken dan moet je effe een save game downloaden op http://www.gtagames.nl/vcsave.php Reageren
Marius Geplaatst: 3 december 2003 Rapport Geplaatst: 3 december 2003 Je kan natuurlijk ook naar de hyman memorial stadium gaan en daar 3 keer 4000 dollar verdienen. Reageren
djbob Geplaatst: 3 december 2003 Rapport Geplaatst: 3 december 2003 en submissies zoals politie brandweer ambulance waarje toch ookheel wat geld van kan krijgen . Als je bij level 13 komt heb je extraatjes zoals 200 health of armor Reageren
djbob Geplaatst: 7 december 2003 Rapport Geplaatst: 7 december 2003 Als je ergens niet uitkomt kan je cheats gebruiken , das logisch maar je verpest je spel erwel mee. Je hebt het dan snel uit gespeeld dan en dat is zonde van die 50 euro. Probeer het daarom eerst nog ff goed een paar keer voordat je hier om een trainer (bijvoorbeeld) gaat vragen. DJBob, moderator vice city Reageren
Hoite Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 hallo ik heb alle cheats van vice city uitgeprobeerd maar de leavemealone code is niet alleen voor 2 sterren maar ook voor 6 ofzo dus voor al je sterren mzzl drmee Hoite Reageren
Joriz Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 Dat weten we! Je kan de cheats vinden op http://www.gtagames.nl/vccheat.php :lol: Reageren
Hoite Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 ja dat weet ik maar er staat 2 sterren minder politie maar het is ook voor 6 sterren mzzl HOite Reageren
rwesterh Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Geplaatst: 26 december 2003 TIP: bij die submissie (Vigalante) kun je heel veel geld verdienen! Als je opgeefment een tank hebt, kun je mooi die Vigalante doen. Met een tank ben ik (Echt waar!) tot en met level 253 gekomen!!! Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Als je bij de Vigilante van een tank doet en je komt bij missie honderd krijg je ongeveer 400000 dollar per auto... Reageren
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Geplaatst: 22 januari 2004 Jah duh... je kunt het ook gebruiken bij 1 ster... B) en als je meer sterren wilt hebben typ je: YOUWONTTAKEMEALIVE Reageren
Woetre Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Geplaatst: 24 januari 2004 Volgens mij staat er een foutje in de cheats.. de cheat FANNYMAGNET is niet voor "Tommy Groupies (Ze vallen aan maakt niet uit op wie je richt) " maar dat (bijna) alle vrouwen achter je aanlopen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.