8-Ball Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2004 Ik zal ook wel Vice City op PC willen hebben, ik heb dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdirksen Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 dan brand je vice city.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 Nee vind ik niet leuk! Ik kijk wel eens in de winkel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2004 Maar koop hem dan B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 Kan je Vice City niet 100 procent uitspelen? Hoe dan? Valt er wat weg? Geld het ook voor de playstation? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2004 Neee...dan gebruik je codes...dan voltooid hij niet alle filmpjes..of wat dan ook <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 heej is er ook een cheat waarmee ja met de motor op het water kan... seaways wil nie :'( als ie dr is wil je dat ff zegge?!? DJ Ducko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 ik heb geen idee......vind het persoonlijk ook een beetje onzin! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 Kijk gewoon effe tussen de cheats! http://www.gtagames.nl/vccheat.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 moi... bij cheats staat ie nie tussen duss..als je het te weten komt dan moet je het graag ff zegge! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2004 Volgens mij kan dat niet, mischien is er een speciale mod ervoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2004 ok... ik kijk wel eens een keer voor een mod:D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2004 zijn er wel codes voor de PS.... ik weet wel voor de Xbox.... duss...voor de PS zijn ze er volgen mij nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2004 zijn er wel codes voor de PS....ik weet wel voor de Xbox.... duss...voor de PS zijn ze er volgen mij nie Voor alle GTA's zijn cheats! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2004 Neee...dan gebruik je codes...dan voltooid hij niet alle filmpjes..of wat dan ook <_< krijg je dan filmpjes al je het 100 % hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.