Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey dudes, weet iemand hier welk bestand van vice city (of tool) ik moet hebben om cheats in vice city te doen of te weizigen?

alvast bedankt. oja, als ik de post op de verkeerde plek heb gepost spijt het me want ik ben hier nieuw :D

• Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

28

• MrKooKie

15

• 8-Ball

9

• Joriz

8

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Daar heb je helemaal geen bestanden of tools voor nodig... Gewoon de cheat intikken tijdens het spel en klaar! Een lijst met cheats is te vinden op www.GTAgames.nl. Succes!

Geplaatst:

Ja, maar ik bedoel zélf codes erin doen. dus bijvoorbeeld als je 'makemerich' ofzo intypt dat je duizend dollar erbij krijgt. :D

Geplaatst:
Ja, maar ik bedoel zélf codes erin doen. dus bijvoorbeeld als je 'makemerich' ofzo intypt dat je duizend dollar erbij krijgt. :D

dat kan niet... ;)

Geplaatst:

Er zijn wel trainers te downloaden, waarmee je zo ongeveer elke cheat die je kan verzinnen kan aanvinken, en die kan je wel zelf maken. Hoe zou ik niet weten, misschien dat ze je in het mods-subforum verder kunnen helpen.

Geplaatst:
Er zijn wel trainers te downloaden, waarmee je zo ongeveer elke cheat die je kan verzinnen kan aanvinken, en die kan je wel zelf maken. Hoe zou ik niet weten, misschien dat ze je in het mods-subforum verder kunnen helpen.

Het lijkt me sterk dat je alles wat je maar bedenken kan in het spel kan zetten. Kan je niet een stel voorbeelden geven? Lijkt met wel grappig als alles kan, maar heeft ook wel het risico dat je helemaal vergeet dat GTA ook nog zonder trainer kan.

Geplaatst:
Het lijkt me sterk dat je alles wat je maar bedenken kan in het spel kan zetten. Kan je niet een stel voorbeelden geven? Lijkt met wel grappig als alles kan, maar heeft ook wel het risico dat je helemaal vergeet dat GTA ook nog zonder trainer kan.

Ghehe... Way of speech...

Maar voorbeelden:

autodeuren vergrendelen

carphysics aanpassen

geen politie

auto's spawnen daar waar je loopt

skin wisselen

wanted level aanpassen

jetpack

extra wapens + munitie

onsterfelijkheid

alle originele cheats

etc. etc. etc.

Geplaatst:

Maar bijvoorbeeld niet dat een huis in één keer instort. Maar degene die je genoemd hebt lijken me wel geinig, alleen kan je met gewone codes er ook al heel wat. Je kan er toch ook je auto weer recht zetten en er voor zorgen dat de stopwatch van een missie stilstaat?

Geplaatst:

Ja, maar hoe maak je jezelf onsterfelijk dan? en hoe kan je je auto vergrendelen.

en dan bedoel ik zonder die Trainer.

Geplaatst:

Kan niet, of je ga netzo lang codes uitproberen tot het je lukt, maar er is geen code dat je niet doodga. Wel dat je armor en health weer vol zijn nl. ASPIRINE & PRECIOUSPROTECTION, maar er is geen code dat je niet dood ga. Lijkt me trouwens ook helemaal niet leuk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...