Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Inderdaad, en is geen GOD-Cheat ofzo...Alleen 100% H en 100% Armor. Kijk ff op GTAGames.nl en dan cheats Met een trainer kan je dat wel krijgen, alleen dan is het hele spel niks meer aan omdat je dan alles wat onmogelijk is normaal dan wel kan. En het is ook niet zo moeilijk om nooit dood te gaan, want als ik dood ga laad ik het laatst opgeslagen spel weer en voilà je bent niet dood gegaan. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 Inderdaad, al met al ben ik al wel 3 keer dood gegaan en 1 keer opgepakt. Één keer doodgegaan met bloodring, één keer had ik zeer veel hidden packages gepakt zonder te saven, en een keer had ik heel veel missies gedaan zonder te saven. Opgepakt toen ik ijs aan het verkopen was. Reageren
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 bedoel je andere cheats? gewoon een trainer downloaden welke weet ik niet precies :rolleyes: Reageren
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 De Ultimate trainer op gtagames.nl kan je em vinden. Makkelijk genoeg te vinden. Hij is het vaakst gedownload van alle downloads. Reageren
milann Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Wie heeft het wel is gehad dat als je "comeflywithme" invoerd en je in een helikopter gaat zitten dat Tommy boven de vliegtuigen uitkomt en al druk je nog een keer "comeflywithme"in kan je eruit jumpen? Gek he? B) Gta Freak Reageren
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Dat is waar ja, als je die code aan hebt staan kan je je heli echt niet meer besturen, eerst snapte ik dat écht niet, later kwam ik erachter toen ik er op dít forum iets over las. Maar je kunt altijd wel uit je heli springen ook al deactiveer je díé code. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Erhhmmm... Zijn jullie allemaal PC Gamers ofzo.. :unsure: Ik moet altijd een heel ritueel uitvoeren voordat de code het doet op PS2 bijv. R1, R2, L1, R2, [Links, Beneden, Rechts, Boven] 2x Reageren
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ben ik even blij dat ik het op PC doe, maar díé code gebruik ik helemaal nooit, ik kan een auto amper in de lucht houden of hij stort al weer neer en je kan niet eens meer normaal rijden. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik cheat zoiezo bijna nooit f*kt alleen je spel maar :unsure: Reageren
Baffie Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Eerst deed ik het ook nooit, maar op een gegeven moment ben ik het wel gaan doen om het spel uit te kunnen spelen. Dat dat met cheats niet meer mogelijk was ben ik later pas achter gekomen. Nu doe ik het nooit meer met cheats. Ik ben nu met een nieuw spel begonnen en dan ga ik eerst alle side-missies doen. En ik heb alvast 100 pasagiers vervoerd zodat alle taxi's kunnen springen enz. Reageren
Bridgeman Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Ik vind cheaten wel handig... Bijv. Je hoeft niet te wachten met wapens krijgen, als je een wagen nodig hebt hoef je niet te wachten maar je typt gewoon iets in... Geen offensief tegen jullie maar ik persoonlijk vind cheaten gewoon veel leuker/makkelijker Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Je kan het spel dan niet meer 100% uitspelen en je kan tog voor 50.000 tot 100.000$ makkelijk veel goeie en sterke wapens met unlimited ammo bij ammunation halen, je hebt toch snel geld met Vice City... Reageren
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 True... Meestal speel ik de game eerst zonder, en dan met cheats uit. Gewoon voor de lol. Maar als ik bij een missie bijv. 10 keer omgelegd word ga ik wel cheaten... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Je zegt dat je met cheats uitspeeelt aalleen dat kan niet want dan kan je max. 99% :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.