Jump to content

verzinsel: Waarschijnlijk GTA verbod in nederland


pieterpolletje

Recommended Posts

Den Haag 15-06

''Geweldadige'' GTA serie wacht verbod

De Geweldadige serie computergames GTA wacht waarschijnlijk een verbod in Nederland, nadat Vice premier Rouvoet aankondigde hiervoor een kamermeerderheid te kunnen halen. Hij omschrijft het spel als ''walgelijk'' en gaf aan dat het een zeer slechte invloed op kinderen kan hebben. Het CDA gaf direct aan het plan van Rouvoet te steunen.

In de serie GTA is het de bedoeling om door middel van geweld een doel te bereiken. Het spel wordt in veel landen bekritiseert om het vaak overmatige geweld. Onder andere de Amerikaanse advocaat Jack Thompson staat bekend als een groot criticus van de games.

ANP

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Naudin

    15

  • pieterpolletje

    12

  • ikt

    8

  • GreyFox-Smurf

    2

Top Posters In This Topic

Den Haag 15-06

''Geweldadige'' GTA serie wacht verbod

De Geweldadige serie computergames GTA wacht waarschijnlijk een verbod in Nederland, nadat Vice premier Rouvoet aankondigde hiervoor een kamermeerderheid te kunnen halen. Hij omschrijft het spel als ''walgelijk'' en gaf aan dat het een zeer slechte invloed op kinderen kan hebben. Het CDA gaf direct aan het plan van Rouvoet te steunen.

In de serie GTA is het de bedoeling om door middel van geweld een doel te bereiken. Het spel wordt in veel landen bekritiseert om het vaak overmatige geweld. Onder andere de Amerikaanse advocaat Jack Thompson staat bekend als een groot criticus van de games.

ANP

Je moet niet doden he! je kan ook rustig in een auto heel de tijd rondrijden zonder iets te doen.

maarja...wie doet dat nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan helemaal niks ontdekken op het internet over die uitspraak van Rouvoet! Ook niet op de site van het ANP. Heb je misschien bronnen/links?

Ik kreeg een mailtje van het anp en heb hem hier letterlijk gekopieerd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan helemaal niks ontdekken op het internet over die uitspraak van Rouvoet! Ook niet op de site van het ANP. Heb je misschien bronnen/links?

Ik kreeg een mailtje van het anp en heb hem hier letterlijk gekopieerd

En " ''Geweldadige'' GTA serie wacht verbod " nog even dikgedrukt gemaakt? Wel vreemd dat er niks over op internet te vinden is. Ik wil niet zeggen dat ik je niet geloof, maar het is wel een beetje vreemd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan helemaal niks ontdekken op het internet over die uitspraak van Rouvoet! Ook niet op de site van het ANP. Heb je misschien bronnen/links?

Ik kreeg een mailtje van het anp en heb hem hier letterlijk gekopieerd

En " ''Geweldadige'' GTA serie wacht verbod " nog even dikgedrukt gemaakt? Wel vreemd dat er niks over op internet te vinden is. Ik wil niet zeggen dat ik je niet geloof, maar het is wel een beetje vreemd...

moet ik je die mail doorsturen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan helemaal niks ontdekken op het internet over die uitspraak van Rouvoet! Ook niet op de site van het ANP. Heb je misschien bronnen/links?

Ik kreeg een mailtje van het anp en heb hem hier letterlijk gekopieerd

En " ''Geweldadige'' GTA serie wacht verbod " nog even dikgedrukt gemaakt? Wel vreemd dat er niks over op internet te vinden is. Ik wil niet zeggen dat ik je niet geloof, maar het is wel een beetje vreemd...

moet ik je die mail doorsturen ?

Doe maar, als het goed is staat mijn e-mail adres op mijn profiel. Anders PM ik je het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ik me toch niet voorstellen! :duh: Als dat zo is moeten we met heel GTAForum gaan protesteren in Den Haag!

Ja hoor meer dan 70.000 leden die daar komen protesteren LOL

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Op het internet Google is niets te vinden.

We shall see.

En de topicmaker is vandaag geregistreerd... verdacht?

Eerlijk gezegd geloof ik het ook niet zo goed onder die omstandigheden

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...