Remcconen Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik zoek een makkelijke manier om turfs te maken. Ik heb al een keer wat gezien op dit forum maar nu kan ik het niet terug vinden Kan iemand mij hier wat uitleg geven? Reageren
Ophion Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 new GangZone; //OnGameModeInit GangZone = GangZoneCreate(Xmin, Xmax, Ymin, Ymax); //OnPlayerSpawn GangZoneShowForPlayer(playerid, GangZoneArea, kleur); Volgens mij was het zo iets Reageren
Remcconen Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) new GangZone; //OnGameModeInit GangZone = GangZoneCreate(Xmin, Xmax, Ymin, Ymax); //OnPlayerSpawn GangZoneShowForPlayer(playerid, GangZoneArea, kleur); Volgens mij was het zo iets Ik zag toen dat iemand het met een applicatie deed. Had je direct de coordinaten. Iemand anders nog een idee? Bewerkt: 15 augustus 2008 door Remcconen Reageren
Juwayri Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Die applicatie gebruik ik zelf ook, heel erg fijn. En uitleg lijkt me niet nodig bij de programma, want het spreekt voor zich. Xtreme Vehicle Plotter Reageren
Ophion Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Dat programmatje gebruik ik ook, alleen kon hem niet meer terug vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.