Jump to content

robberies


maup13

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleempje:

Als ik een winkel beroof dan krijg ik altijd 2 sterren.

Weten jullie hoe ik dit kan vermijden?

Ik ga gewoon naar binnen en richt het wapen op hem, en als er een bundel op tafel ligt ga ik weg.

Maar als ik het vizier van het hoofd van die gast afhaal komen er gelijk 2 sterren.

Hebben jullie de tips/adviezen?

Alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een probleempje:

Als ik een winkel beroof dan krijg ik altijd 2 sterren.

Weten jullie hoe ik dit kan vermijden?

Ik ga gewoon naar binnen en richt het wapen op hem, en als er een bundel op tafel ligt ga ik weg.

Maar als ik het vizier van het hoofd van die gast afhaal komen er gelijk 2 sterren.

Hebben jullie de tips/adviezen?

Alvast bedankt,

Tja, dat is nou eenmaal zo als je een winkel of bank overvalt. Logisch toch? ^_^

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb ff wat rondgekeken en er zie dat sommige mensen er zonder sterren afkomen...

Wat ik 1 x ook gehad heb...

Mischien gebruiken zij cheats, en had jij die keer geluk.

Ik heb het ook altijd, maar als je idd de eigenaar snel neerschiet heb je minder kans op sterren,

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb ff wat rondgekeken en er zie dat sommige mensen er zonder sterren afkomen...

Wat ik 1 x ook gehad heb...

Mischien gebruiken zij cheats, en had jij die keer geluk.

Ik heb het ook altijd, maar als je idd de eigenaar snel neerschiet heb je minder kans op sterren,

Okay, dan ga ik dat wel doen :D

Eigenlijk ging het me alleen om de winkels in het winkelcentrum in vice point, want daar wordt het lastig om aan de politie te ontkomen.

In ieder geval bedankt voor de hulp! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb ff wat rondgekeken en er zie dat sommige mensen er zonder sterren afkomen...

Wat ik 1 x ook gehad heb...

Mischien gebruiken zij cheats, en had jij die keer geluk.

Ik heb het ook altijd, maar als je idd de eigenaar snel neerschiet heb je minder kans op sterren,

Okay, dan ga ik dat wel doen :D

Eigenlijk ging het me alleen om de winkels in het winkelcentrum in vice point, want daar wordt het lastig om aan de politie te ontkomen.

In ieder geval bedankt voor de hulp! _O_

Als je daar in Vice Point winkels overvalt en je krijgt 2 sterren..

Dan ga je toch gewoon snel nieuwe kleren aan trekken?

Er zijn volgens mij 2 uniformen te verkrijgen in Vice Point..

En als je inderdaad met een Python of met een één of ander shotgun bedreigd en daarna de winkeleigenaar ding neerschiet hoef je ook geen sterren te hebben.. :puh:

En wat ze zeiden van die cheats hier in dit topic, werkt ook niet altijd.

Als er 4 pakjes geld op de toonbank ligt, heb je als het goed is 3 wanted sterren!

Of met twee of 1 ster..

En je doet meteen die code, dan hou je zowiezo 1 ster over!

En dan moet je eerst helemaal van die winkel aflopen en dan de code nog een keertje op nieuw doen.

En daarmee wil ik dus zeggen.

Dat wanneer je winkels in Vive Point gaat overvallen je net zo goed tot 2 sterren kan gaan angezien je daar toch geen last van politiewagens hebt.

En dan gewoon een nieuw outfit aan trekken!

Geen cheats enzo.. ;)

Gewoon lekker simpel.. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb ff wat rondgekeken en er zie dat sommige mensen er zonder sterren afkomen...

Wat ik 1 x ook gehad heb...

Mischien gebruiken zij cheats, en had jij die keer geluk.

Ik heb het ook altijd, maar als je idd de eigenaar snel neerschiet heb je minder kans op sterren,

Okay, dan ga ik dat wel doen :D

Eigenlijk ging het me alleen om de winkels in het winkelcentrum in vice point, want daar wordt het lastig om aan de politie te ontkomen.

In ieder geval bedankt voor de hulp! _O_

Als je daar in Vice Point winkels overvalt en je krijgt 2 sterren..

Dan ga je toch gewoon snel nieuwe kleren aan trekken?

Er zijn volgens mij 2 uniformen te verkrijgen in Vice Point..

En als je inderdaad met een Python of met een één of ander shotgun bedreigd en daarna de winkeleigenaar ding neerschiet hoef je ook geen sterren te hebben.. :puh:

En wat ze zeiden van die cheats hier in dit topic, werkt ook niet altijd.

Als er 4 pakjes geld op de toonbank ligt, heb je als het goed is 3 wanted sterren!

Of met twee of 1 ster..

En je doet meteen die code, dan hou je zowiezo 1 ster over!

En dan moet je eerst helemaal van die winkel aflopen en dan de code nog een keertje op nieuw doen.

En daarmee wil ik dus zeggen.

Dat wanneer je winkels in Vive Point gaat overvallen je net zo goed tot 2 sterren kan gaan angezien je daar toch geen last van politiewagens hebt.

En dan gewoon een nieuw outfit aan trekken!

Geen cheats enzo.. ;)

Gewoon lekker simpel.. xD

jaa ik doe dit ook wel eens. handig hoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Neem een Python (ook wel bekend als een .371) mee als je gaat overvallen. Zodra je het pakketje er hebt liggen schiet je de winkeleigenaar dood, als het goed gaat zul je geen wanted level krijgen. :)

Het is overigens een .357 genoemd naar het kaliber. .371 bestaat niet.

En mijn tip is: zet buiten een snelle auto klaar en geef hem een ander kleurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

In je scherm krijg je het niet te zien zoals bij de Hidden Pacakages, je kan het echter wel in de stats zien aan het aantal robberies .. out of 15. Je kijkt dus voor je robbery even in je stats, als je denkt dat die gelukt is nog een keer, staat er 1 meer dan voor de poging, dan is de robbery gelukt, staat er nog evenveel als voor de poging, dan is de robbery mislukt, en moet je weer eventjes wachten tot er een nieuwe medewerker in de winkel is gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...