Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hallo allemaal, Ik gebruik Windows Live Messenger 8.5 met Plus!. Maar af en toe werkt mijn enter niet meer. Maar dit is alleen in Live Messenger want in andere programma's en op internet werkt hij gewoon. Maar het is ook niet altijd. Zo om de dag ongeveer. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Naudin Reageren
Froop Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hallo allemaal,Ik gebruik Windows Live Messenger 8.5 met Plus!. Maar af en toe werkt mijn enter niet meer. Maar dit is alleen in Live Messenger want in andere programma's en op internet werkt hij gewoon. Maar het is ook niet altijd. Zo om de dag ongeveer. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Naudin WLM opnieuw installeren of je ToBo-drivers updaten. Reageren
Naudin Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hallo allemaal,Ik gebruik Windows Live Messenger 8.5 met Plus!. Maar af en toe werkt mijn enter niet meer. Maar dit is alleen in Live Messenger want in andere programma's en op internet werkt hij gewoon. Maar het is ook niet altijd. Zo om de dag ongeveer. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Naudin WLM opnieuw installeren of je ToBo-drivers updaten. Ok WLM opnieuw installeren heb ik al eens gedaan dus ga ik me drivers even updaten. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.