Denimo Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 mmm het is geen signature maarja ben een beetje aan t klooien met Cinema 4D Reageren
Masturmind Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 WTF, lol, je hebt idd nix te doen denk ik... Wrm maak je niet een kort filmj ofzo, dat moet tog wel te doen zijn met Cinema... Reageren
chasmen Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Het lijkt meer thee :$ Leuk om te zien, ik vind het wel grappig Reageren
Denimo Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) WTF, lol, je hebt idd nix te doen denk ik...Wrm maak je niet een kort filmj ofzo, dat moet tog wel te doen zijn met Cinema... omdat ik dat nog niet kan een animatie is best wel lastig en ja ik heb niks te doen, uncharted uitgespeeld en aan t w8en tot mn gta weer binnenkomt van Take Two btw dit programa wordt ook door sommige game makers gebruikt om characters in the modellen link: http://files.turbosquid.com/Preview/Conten...5255bbLarge.jpg Bewerkt: 16 augustus 2008 door Denimo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.