robojan Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 (bewerkt) ik ben bezig met een missie, maar er zijn een paar vreemde fouten. Dit is de code waarin de fouten voorkomen: :ck_load2 wait 0 model.Load(#COPCARLA) model.Load(#LAPD1) model.load(#ADMIRAL) model.Load(#BRIEFCASE) 07C0: load_path 910 if model.Available(#COPCARLA) model.Available(#LAPD1) model.Available(#ADMIRAL) model.Available(#BRIEFCASE) 07C1: path 910 available jf @ck_load2 1@ = car.Create(#COPCARLA, 500.0, 500.0, 500.0) //6@ = car.Create(#ADMIRAL, 220.78, -218.58, 1.57) //car.Angle(6@) = 269.0 05EB: assign_car 1@ to_path 910 06FD: set_car 1@ speed_on_path_to 0.0 camera.SetPosition(119.5, -224.15, 10.12, 0.0, 0.0, 0.0) 8@ = object.create(#BRIEFCASE, 220.78, -218.58, 1.57) camera.PointAt(75.50, 228.9, 1.57, 2) als ik car 6@ wil neerzetten loopt gta vast. ik vindt het vreemd omdat andere auto's het zelfde doe. dan de tweede fout als ik object 8@ maak komt er altijd een diskette te staan wat ik ook in vul. eerst had ik dit ingevuld #KMB_PACKET en nu #BRIEFCASE maar er komt altijd een diskette te staan. en nu nog een vraag wat doet object.init eigenlijk ik zie het vaak staan maar begrijp niet wat het doet? edit: het is gemaakt in cleo misschien maakt dat wat uit. Ik heb mijn cleo map leeggemaakt van alle .txt bestanden omdat het een beetje te vol werd en nu decompile ik het script weer en nu staat er bij model.load (-1) in plaats van (#briefcase) dus als hij compiled dan veranderd hij #briefcase in -1. hoe is dit op te lossen Bewerkt: 17 augustus 2008 door Dutchy3010 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Dat is niet op te lossen. Want bijvoorbeeld de opdracht create_icon_without_sphere wordt hier Marker.CreateIconWithoutSphere Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb mijn cleo map leeggemaakt van alle .txt bestanden omdat het een beetje te vol werd en nu decompile ik het script weer en nu staat er bij model.load (-1) in plaats van (#briefcase)dus als hij compiled dan veranderd hij #briefcase in -1. hoe is dit op te lossen beste robojan, normaal in een scm script staat in het begin van het script: DEFINE OBJECT dit zorgt ervoor dat hij dat hij de dff naam van dat object onthoud en dat je het als bijv: #briefcase kan gebruiken. in een .CS script kan dat niet. als je dan de briefcase wil gebruiken moet je het ID opzoeken en het neerzetten als: model.Load(1210) 1210 is het ID van de briefcase. dat moet je dan ook doen bij: model.avaible(1210) enz. ik hoop dat je er wat aan hebt! BC7 Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Je bent volgens mij de parameter achter "if" vergeten. Probeer daar eens "and" achter te zetten. dus: :ck_load2 wait 0 model.Load(#COPCARLA) model.Load(#LAPD1) model.load(#ADMIRAL) model.Load(#BRIEFCASE) 07C0: load_path 910 if and model.Available(#COPCARLA) model.Available(#LAPD1) model.Available(#ADMIRAL) model.Available(#BRIEFCASE) 07C1: path 910 available jf @ck_load2 Reageren
robojan Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Je bent volgens mij de parameter achter "if" vergeten. Probeer daar eens "and" achter te zetten.dus: :ck_load2 wait 0 model.Load(#COPCARLA) model.Load(#LAPD1) model.load(#ADMIRAL) model.Load(#BRIEFCASE) 07C0: load_path 910 if and model.Available(#COPCARLA) model.Available(#LAPD1) model.Available(#ADMIRAL) model.Available(#BRIEFCASE) 07C1: path 910 available jf @ck_load2 stomme fout van mij maar weet iemand wat object.init betekent is het ongeveer het zelfde als object.create ik zit nu met een nieuw probleem voor mijn missie zit ik al bij de 33 variables maar als ik er meer doe loopt gta vast hoewel het toch een missie is. en nu wou ik in plaats van @ variables $variables verder gebruiken maar dan loopt hij ook vast Bewerkt: 18 augustus 2008 door robojan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.