Jump to content

Terreur aanslagen plegen in LC !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Soms heb ik even geen zin om een missie of want anders te doen in GTA IV. En dan ga ik vaak gewoon aanslagen plegen en zoveel schade/slachtoffers maken. Ik vind het in het ''echt'' natuurlijk te ziek voor woorden maar in een spel vind ik dat het moet kunnen.

Vaak pak ik een handgranaat, loop naar een groepje mensen toe, en laat dan de granaat ontploffen in mijn hand.

Een tijdje terug had ik de autobom van Packie. Deze zette ik neer in een drukke winkel straat en ik liet deze ontploffen gevolg : 4 auto's kapot en 12 doden.

Wie doet dit nog wel eens meer ? En wie weet goede plekken om veel slachtoffers te maken. :cya:

Als je vind dat dit topic niet kan sluit het dan maar gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms heb ik even geen zin om een missie of want anders te doen in GTA IV. En dan ga ik vaak gewoon aanslagen plegen en zoveel schade/slachtoffers maken. Ik vind het in het ''echt'' natuurlijk te ziek voor woorden maar in een spel vind ik dat het moet kunnen.

Vaak pak ik een handgranaat, loop naar een groepje mensen toe, en laat dan de granaat ontploffen in mijn hand.

Een tijdje terug had ik de autobom van Packie. Deze zette ik neer in een drukke winkel straat en ik liet deze ontploffen gevolg : 4 auto's kapot en 12 doden.

Wie doet dit nog wel eens meer ? En wie weet goede plekken om veel slachtoffers te maken. :cya:

Als je vind dat dit topic niet kan sluit het dan maar gewoon.

OM DE MINUUT :D:D:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook wel eens leuk om dat te doen, een goede plek is een drukke straat, ga daar aan de meest rechter rijstrook in een auto met autobom staan. Als het rood is staat natuurlijk iedereen te wachten. Laat nu de bom afgaan, CHAOS! :puh:

Je kunt btw beter niet vooraan bij het stoplicht staan maar ergens er tussen in...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Op Star Juction de weg blokkeren met bussen (wel eerst een bommetje van Packie halen), je bom plakken aan een auto die ergens in het midden van de blokkade zit, maken dat je wegkomt, bellen en daarna lekker granaatjes uitdelen. Vuurwerk ftw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt iets tegen de politie:

Eerst bel ik Packie voor een beetje illegaal vuurwerk, daarna bel ik Roman voor een gratis ritje naar het politie bureau, daar jat ik een mooie politie wagen om vervolgens uit de cirkel te rijden en in een steegje af te slaan en terwijl de politie me nog aan het zoeken is plaats ik onder tussen de bom van Packie onder de auto. Als dat is gedaan rijd ik op mijn gemak terug naar het bureau en rijd binnen de poorten van het ''gebouw van de wet'' en parkeer mijn auto tussen de rest.

Daarna loop ik op mijn gemak naar boven en tik het ruitje van de Anniliator om mezelf toegang te verschaffen tot de knopjes waarmee je dit monster kan bestuuren, Als ik de heli goed heb geplaatst voor een mooi uitzicht op mijn autobom, toets ik het nummer in van de telefoon die op de bom zit. terwijl de agentjes naar hun patrouïe wagens lopen ontploft mijn auto, als de explosie weg is en de rook verdwijnt landen de blauwe petjes op het terrein des hels, waarna ik de heli ligtjes naar rechts manouvreer om daarna uit de cirkel te verdwijnen en nog even de explosie van mijn netvlies nog en keer bekijken en dan met een gerust hart naar het blijheids beeld te vliegen om daar de Anniliator in het blije gezicht van het beeld te boren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt iets tegen de politie:

Eerst bel ik Packie voor een beetje illegaal vuurwerk, daarna bel ik Roman voor een gratis ritje naar het politie bureau, daar jat ik een mooie politie wagen om vervolgens uit de cirkel te rijden en in een steegje af te slaan en terwijl de politie me nog aan het zoeken is plaats ik onder tussen de bom van Packie onder de auto. Als dat is gedaan rijd ik op mijn gemak terug naar het bureau en rijd binnen de poorten van het ''gebouw van de wet'' en parkeer mijn auto tussen de rest.

Daarna loop ik op mijn gemak naar boven en tik het ruitje van de Anniliator om mezelf toegang te verschaffen tot de knopjes waarmee je dit monster kan bestuuren, Als ik de heli goed heb geplaatst voor een mooi uitzicht op mijn autobom, toets ik het nummer in van de telefoon die op de bom zit. terwijl de agentjes naar hun patrouïe wagens lopen ontploft mijn auto, als de explosie weg is en de rook verdwijnt landen de blauwe petjes op het terrein des hels, waarna ik de heli ligtjes naar rechts manouvreer om daarna uit de cirkel te verdwijnen en nog even de explosie van mijn netvlies nog en keer bekijken en dan met een gerust hart naar het blijheids beeld te vliegen om daar de Anniliator in het blije gezicht van het beeld te boren.

Lol :puh:

Schijf jij verhalen ofzo ;)

Ik zelf had net ook weer een goede aanslag.

Bij stats stond : 285 people killed

Na de aanslag stond er : 316 people killed

= dus : 31 kills

Wat heb ik gedaan,

Ik opende eerst het vuur op een politie wagen waarbij 2 doden vielen,

daarna ging ik het ziekenhuis binnen en schoot daar ongeveer 12 mensen neer,

toen had ik 3 sterren wanted level en schoot me langs de politie en wist uiteindelijk uit de cirkel te komen,

toen reed ik naar een parkje waar echt ontzettend veel mensen stonden,

ik zat in mijn auto en liet toen een handgranaat ontploffen, ik dood + nog vele andere,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...