Lampje Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Goede Avond Ik heb net GTA installeert, eerst deed hij t goed Na paar keer opstarten enzo, daarna had ik een trainer en car spawner gedownload en een save game Verder niks aan de bestanden veranderd ofzo hij deed t een paar keer en daarna deed hij t niet meer als ik nu GTA zelf op starten, filmpjes door klik en dan krijg ik zoon beeld wat je wel vaker ziet bij SA, allemaal plaatjes bij elkaar enzo en wat tekst. Zodra hij elke keer daar is, sluit hij GTA af en krijg ik een error van gta_sa.exe has encountered a problem and needs to close. .... blabalbla Senderror report, don't send Dat soort error... Eerst deed hij t wel gewoon, ik heb niks veranderd en doen deed hij t niet meer Waar kan dit aan liggen? Oja.. het is een origineel GTA SA Reageren
Masturmind Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Miss deugt de carspawner gwn niet ofzo... Reageren
Lampje Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ook al heb ik de car spawner en trainer niet aan, doet GTA SA het nog niet.. Daar ligt het dus niet aan. Reageren
Lampje Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hij doet t weer, nodat ik een file uit GTA Users... blabla map had gehaalt! Maar nog steeds werkt er geen 1 Car spawner :S Reageren
Timske Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hij doet t weer, nodat ik een file uit GTA Users... blabla map had gehaalt!Maar nog steeds werkt er geen 1 Car spawner :S Gebruik n00bmode, kijk in de download database Reageren
wesssell Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 hallo, mag ik misschien vragen wat je uit de GTA User Files map hebt gehaald, ik heb namelijk hetzelfde probleem! Reageren
Lampje Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Sorry, normaal zeg ik t altijd wel maar nu was ik het vergeten: gta_sa.set moet je verwijderen dan als je GTA opstart krijg je weer een nieuwe en deed ie het weer bij mij Reageren
wesssell Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Sorry, normaal zeg ik t altijd wel maar nu was ik het vergeten:gta_sa.set moet je verwijderen dan als je GTA opstart krijg je weer een nieuwe en deed ie het weer bij mij ik heb het gedaan maar het probleem blijft! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.