Aztecas Guy Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Hey leden, ik wacht op de pc-versie van GTA IV. Maar is al bekend of daar achievements in komen? Zag ze staan bij xbox360 versie en ik vroeg het me af Reageren
game~skater Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 dat lijkt me heel onwaarschijnlijk omdat er geen andere game is die er gebruik van maakt Reageren
Masturmind Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik denk ook niet dat ze in GTA IV voor PC komen, wnt volgens mij zijn de archievements iets van de XBOX 360 Reageren
thug Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 ik denk het ook want eigelijk heeft dit geen nut denk ik. ik weet niet waarvoor die Achievements voor de xbox360 zijn maar de xbox heeft meerdere games die er gebruik van maken en voor pc geen enkel spel(denk ik) maar je weet nooit. Reageren
Masturmind Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 de xbox heeft meerdere games die er gebruik van maken en voor pc geen enkel spel(denk ik) Ja de achievements zijn egt iets van de 360, dat is de enige (spel)computer die er gebruik van maakt... Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 dat lijkt me heel onwaarschijnlijk omdat er geen andere game is die er gebruik van maakt Wel andere games, alleen op de XboX 360. Reageren
connoz Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) archievements en gamerpoints is iets van Microsoft.. Aangezien Microsoft de grootste OS is. En wordt GTA IV daar ook voor gemaakt is er een kans. Maar de kans is groot dat het niet gebeurd omdat ze de xbox willen blijven verkopen. Bewerkt: 16 augustus 2008 door connoz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.