Jump to content

GTA IV PC release countdown


yayaslimmy

Recommended Posts

Net zoals vele PC-gamers hier op het forum, kan ik niet wachten op de PC release van GTA IV! Daarom heb ik een countdown klok gemaakt, zodat je precies kan zien hoelang het nog gaat duren. Ik heb deze op internet gezet, zodat jullie hier ook op kunnen kijken. Je kunt hem zien op: http://www.filefrog.net/images/c0s53011.swf

Groetjes Jason

Link to comment
Delen op andere websites

Aan Masturmind: Als je een normale saaie timer wilt maken, dan kun je gewoon even op google zoeken naar: create countdown timer, ofzoiets. Als je een beetje een goed-uitziende timer wilt hebben, kun je het beste adobe flash gebruiken. Als je wilt weten hoe je een timer maakt in flash moet je ff een tutorial zoeken op google, zoals deze: http://www.entheosweb.com/Flash/video_tuto...tdown_timer.asp. Het ligt een beetje aan de versie van jouw adobe flash welke tutorial je moet gebruiken, dus ik kan je niet één goede tutorial aanwijzen. Maar het is allemaal heel gemakkelijk. Ik heb zelf nog nooit eerder flash gebruikt, en mij is het ook gelukt met een tutorial. Ik hoop dat je nu een beetje meer erover weet;)

Aan Thug: hahaha dat is nou jammer;) anders had je em met je verjaardag cadeau kunnen krijgen:P maarja, je hebt nu wel al die tijd al kunnen genieten van GTA:)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan Naudin Dit heb ik ook geprobeert met mijn timer, maar daar lukte het niet mee, dus verder zou ik ook niet weten of er nog andere timers te vinden zijn;)

Aan Wienish Hahaha ja weet ik, maar zou niet weten hoe ik dat moet veranderen. Maar eigelijk loopt ie juist een paar uur voor, want de winkels gaan nog helemaal niet open om 1 uur 's nachts:P maarja, het gaat om het idee;) Het lijkt me trouwens een goed idee om gta IV dan maar voor je verjaardag te vragen! Dan hoef je em niet zelf te kopen;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan Wienish Hahaha ja weet ik, maar zou niet weten hoe ik dat moet veranderen. Maar eigelijk loopt ie juist een paar uur voor, want de winkels gaan nog helemaal niet open om 1 uur 's nachts:P maarja, het gaat om het idee;) Het lijkt me trouwens een goed idee om gta IV dan maar voor je verjaardag te vragen! Dan hoef je em niet zelf te kopen;)

Voor GTA IV voor PS3 en Xdoos 360 had men ook 's nachts

om 2 uur de winkels nog open :')

Link to comment
Delen op andere websites

Aan Wienish Hahaha ja weet ik, maar zou niet weten hoe ik dat moet veranderen. Maar eigelijk loopt ie juist een paar uur voor, want de winkels gaan nog helemaal niet open om 1 uur 's nachts:P maarja, het gaat om het idee;) Het lijkt me trouwens een goed idee om gta IV dan maar voor je verjaardag te vragen! Dan hoef je em niet zelf te kopen;)

Voor GTA IV voor PS3 en Xdoos 360 had men ook 's nachts

om 2 uur de winkels nog open :')

Alles voor GTA IV he xD

Bewerkt: door zezima0014
Link to comment
Delen op andere websites

Aan zezima: bedankt voor de leuke reactie;) Nog even wachten en dan kunnen we hem eindelijk spelen!

Aan Wienish: in het dorpse gat waar ik woon zijn de winkels volgensmij om 2 uur niet meer open, zelfs niet voor GTA IV :cry: Maarja, dan wordt ik om 2 uur 's nachts ook niet wakkergeschreeuwd he:) Al zou ik het dan niet erg vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...