Jump to content

Grootste sites

Recommended Posts

Geplaatst:

Jullie kennen allemaal wel sites zoals spelletjes sites of sites voor downloads, maar wat denken jullie dat de best bezochte, de gemakkelijkste om te maken, en de sites waar het meest mee te verdienen is zijn?

Geplaatst:
Jullie kennen allemaal wel sites zoals spelletjes sites of sites voor downloads, maar wat denken jullie dat de best bezochte, de gemakkelijkste om te maken, en de sites waar het meest mee te verdienen is zijn?

www.hyves.nl is op dit moment de grootste site van Nederland.

www.google.nl zal na mijn idee de grootste site ter wereld zijn, aangezien dit over heel de wereld bekend is.

Qua verdiensten raad ik je sompelweg aan... Zoek een baantje! :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Qua verdiensten raad ik je sompelweg aan... Zoek een baantje! :duh:

Haha, oké bedankt, alleen ben ik nogal lui, en 14, dus heb ik het geld niet nodig...

Maar dat bedoelde ik ook niet, ik was gwn nieuwsgierig :puh:

Bewerkt: door Masturmind
Geplaatst:

Alexa.com is een website die het dataverkeer van honderderen/duizenden grote sites in de gaten houdt. Kijk maar eens hier. Ze hebben lijsten van de meest bezochte sites op internet. Over heel de wereld komt eerst Yahoo.com, dan Google.com, vervolgens YouTube.com en daarachter Live.com. Zo gaat de lijst door met 500 andere sites, kijk maar eens door. Je kunt ook per land kijken. Zo vind je hier de ranglijst voor Nederland. Google.nl op 1, Hyves.nl op 2 en Live.com op 3. Ook deze lijst is gigantisch lang. Kijk maar eens door.

Geplaatst:
Alexa.com is een website die het dataverkeer van honderderen/duizenden grote sites in de gaten houdt. Kijk maar eens hier. Ze hebben lijsten van de meest bezochte sites op internet. Over heel de wereld komt eerst Yahoo.com, dan Google.com, vervolgens YouTube.com en daarachter Live.com. Zo gaat de lijst door met 500 andere sites, kijk maar eens door. Je kunt ook per land kijken. Zo vind je hier de ranglijst voor Nederland. Google.nl op 1, Hyves.nl op 2 en Live.com op 3. Ook deze lijst is gigantisch lang. Kijk maar eens door.

Zal ik doen ^_^

Geplaatst:
www.google.nl zal na mijn idee de grootste site ter wereld zijn, aangezien dit over heel de wereld bekend is.

Het concept of de Amerikaanse site misschien wel, al denk ik niet dat de Nederlandse Google-site de grootste site uit de hele wereld is.

Als je een goed bezochte site wilt gaan maken raad ik je in ieder geval nog even aan om te wachten tot je wat ouder bent en je uiteraard het geld hebt. Er gaat veel tijd en moeite in een site die je omhoog wilt werken. Als je later echt wat met websites wilt doen raad ik je aan om nu nog wat te experimenteren en je geld ergens anders vandaan te halen, maar dat snap je zelf ook wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...