Gta-Alien Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=8148 hier een filmpie best lachen Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik ken 'm al, is wel leuk, ik heb m eens gdownload voor op me mobiel. Anyway, ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit reclame, en dus verboden op GTAForum... Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik ken 'm al, is wel leuk, ik heb m eens gdownload voor op me mobiel.Anyway, ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit reclame, en dus verboden op GTAForum... Erg grappig, ook erg oud maar wat is er reclame aan? Bewerkt: 16 augustus 2008 door KronicSmoker187 Reageren
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik ken 'm al, is wel leuk, ik heb m eens gdownload voor op me mobiel.Anyway, ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit reclame, en dus verboden op GTAForum... Erg grappig, ook erg oud maar wat is er reclame aan? Reclame voor Ongein. Reageren
Denimo Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) LOL met die garage is echt lollig rofl "whe gotta pimped ride!" Bewerkt: 16 augustus 2008 door Denimo Reageren
AXIO Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 ze hadden beter liberty city inplaats van vice city kunnen doen, stukjes leken meer op iv, maar geweldig gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.