pm0250 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) hallo, heb een probleem met het modden van een scooter. ik zou graag de faggio naar een yamaha aerox modden heb het bestand en SAMI. maar als ik deze installeer en gta sa open doe gebuert nog niks , pas als hij het spel moet laden dus achter een savegame gekozen te hebben sluit gta en komt er in een venster , "GTA_SA.EXE werkt niet meer". dus ik uninstall de mod en dan werkt het spel weer . ik dacht dat dit iets te maken had met men videokaart omdat ik dit ook heb getest op een andere met een ati vga, en dit werkte ook niet maar het werkt dan wel op een nvidia kaart . zou dit het probleem zijn? (als deze niet hier hoort ,sorry, ) dank bij voorbaat. Bewerkt: 16 augustus 2008 door pm0250 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Als je bijvoorbeeld een Auto gaat installeren dan zie je (Als je goed hebt opgelet!) "Its highley recommended that you replace Cars with Cars, Planes with Planes, Boats with Boats and so on. Otherwise the game may crash." Oké, ik heb ook wel eens een Scooter ge-instaleerd met SAMI en je kan het wel. Maar dan Crasht je game, dus ik vermoed dat je het met IMG Tool V2.0 moet doen. Dus Auto's, Vliegtuigen, en Boten kan je met SAMI en Faggio's (Scooters) kan je er niet mee vergvangen. ALs je IMG Tool V2 nog niet hebt, kan je het hier downloaden. Veel succes! Bewerkt: 16 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 SAMI levert veel errors op gebied van modden, stap over op de IMGTool 2.0. Voor het gemak is hier een handleiding. Let overigens ook op of je V1 hebt, start GTA San Andreas op en kijk rechts onderin in het hoofdmenu (geen spel laden!). Staat hier V1.1 of V2.0, download dan deze patch. Reageren
pm0250 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Als je bijvoorbeeld een Auto gaat installeren dan zie je (Als je goed hebt opgelet!) "Its highley recommended that you replace Cars with Cars, Planes with Planes, Boats with Boats and so on. Otherwise the game may crash." Oké, ik heb ook wel eens een Scooter ge-instaleerd met SAMI en je kan het wel. Maar dan Crasht je game, dus ik vermoed dat je het met IMG Tool V2.0 moet doen. Dus Auto's, Vliegtuigen, en Boten kan je met SAMI en Faggio's (Scooters) kan je er niet mee vergvangen. ALs je IMG Tool V2 nog niet hebt, kan je het hier downloaden. Veel succes! heb deze gedownload en alles vervangen en het werkt nu dank u voor de tip Reageren
pm0250 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 SAMI levert veel errors op gebied van modden, stap over op de IMGTool 2.0. Voor het gemak is hier een handleiding. Let overigens ook op of je V1 hebt, start GTA San Andreas op en kijk rechts onderin in het hoofdmenu (geen spel laden!). Staat hier V1.1 of V2.0, download dan deze patch. heb met sami nog niet zoveel problemen gehad enkel met die scooter ging niet met sami en van het spel heb ik V1 bedankt voor de tips en de handleiding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.