Crappy-Apple Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Dus laad dit http://world53.runescape.com/p0,g1 Dan als de game is gelade ga naar Graphical options dan scroll je naar benede dan zie je Resizeable window set op fixed dan Download Camtasia Studia 5 je kan gratis Trial . dus in die game als je die opstart zie je vanale sene's of hoe je dat ook zegt dus na elke Scene zie je een blackscreen met in de bovehoek Loading please wait... dus vanaf die loading begin je te recorde en bij de volgende loading stop je en produce je als WMV file PLEAASE doe dit mijn pc laggt als ik het doe en ik heb nodig voor een vid te make Wie wilt kan ik een goeie RuneScape account van 107 combat geve voor dit Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik zou het wel doen als ik het kon, mr ik kan alleen youtube filmpjes downloaden... Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Gwn camtasia 5 downloade starte klik start new recording de RuneScape applet aanklike en wachte tot het eerst volgende zwarte scherm en start recording Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Wie wilt kan ik een goeie RuneScape account van 107 combat geve voor dit Ik begin vanavond :puh: Bewerkt: 16 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ok geef je msn mijne is jonasgilen(at) msn DOT com Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ok geef je msn mijne is jonasgilen(at) msn DOT com Mijn MSN saat in me profiel maar ik moet dus opnemen en je wilt dus een CMBT 107 account ervoor geven? wel vet maar tegen de4 RS regels en ik kan nu niet beginnen want er is bezoek maar ik zal morgen beginnen maar als ik om 11:00 uur nie tklaar ben dan word het avondwerk want het is een druk weekendje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.