Jump to content

mijn e mail doet niks

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen

ik heb een vraagje hoe kan het dat mijn mail box niks meer ont vankt en verzend zelfs niet als ik zeg dat hij dat moet doen en weet iemand toevallig of dit te verhelpen is zo ja hoe?

want ik kan mijn scholl spullen die ik moet uitprinten niet naar de computer mailen met de printer aan sluiting :(

Geplaatst:
nee dat hielp niet

Ik neem aan dat je een emailadres (POP3) van een provider gebruikt in Incredimail. Veel provers hebben tegenwoordig een webmail service, probeer het daar eens via.

Een oorzaak voor het niet kunnen ontvangen is is dat je mailbox (op de server van je provider) vol is. Email programma hebben een functie waarbij ingekomen mail ook op de server blijft staan. Misschien staat dit perongeluk uitgevinkt.

Een oorzaak voor het niet kunnen zenden kan zijn dat je provider over is gegaan naar een ander adres voor de uitgaande mailserver (SMTP) en je dat niet hebt aangepast.

Wat je sowieso kunt doen is een hotmail account aanmaken en het te printen document naar dat mail adres mailen en op de andere PC weer binnen halen. Het document mag dan echter niet groter dan 2 (of zelf 1) MB zijn. Op het forum staat een topic over gmail accounts. Misschien kun je in dat topic kijken of iemand ze nog aanbiedt. Je hebt dan 1 GB (mail)opslag online en je kunt attachments tot 10 MB verzenden en ontvangen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...