Jump to content

donker?


NigelSlangen

Recommended Posts

hey allemaal

ik was bij de laatste missie bij gta 4 maar ik had display brigtness op hoogste en contrast hoogste en suratuon eentje hooger dan default en toen deed ik new game en verwijderde de game omdat ik display default wouw nu ben ik niet zo ver maar saai zou ik opnieuw beginnen en weer display hetzelfde als toen ik bij laatste missie was maar is het niet echter als het op default staat help ff ik twijfel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gwn doen wat de fijnste speel ervaring is.

btw, kun je de volgende keer leestekens gebruiken want het is heel moeilijk te volgen als het een lange zin is...

ow sorry maar ik ga opnieuw morgen en dan doe ik toch weer als laatste missie :D maar toch beetje meer reacties weet nog niet zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Brightness en het contrast op het hoogste zet is het beeld van je PS3/Xbox 360 veel te licht, vind ik, en dus ook niet zo mooi. Daarom raad ik je aan om die 2 opties, ongeveer op 75% te zetten, dus tussen het default en het maximum. ;)

Ik weet niet waarom je game gecrashed heeft trouwens, maar aan welke missie was je?

Link to comment
Delen op andere websites

De standaar setting van Rockstar Games is Display Brigness op 5. Dit vind ik zelf té donker. In de avond moet je dan wel gebruik maken van je koplampen anders zie je niets. Daarom heb ik alles Display Brigness op 10 staan. Zo krijg je vel beeld waardoor het allemaal veel beter te zien is. Je moet natuurlijk zelf weten hoe licht en donker je het beeld zet. Maar mijn tip is om het beeld op het aller lichtst te zetten. ^_^

Als je alle Display Setting op 10 zet. Dan heb je wel blauwe schaduw, wat weer onrealistisch is. :puh:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de Brightness en het contrast op het hoogste zet is het beeld van je PS3/Xbox 360 veel te licht, vind ik, en dus ook niet zo mooi. Daarom raad ik je aan om die 2 opties, ongeveer op 75% te zetten, dus tussen het default en het maximum. ;)

Ik weet niet waarom je game gecrashed heeft trouwens, maar aan welke missie was je?

gecrashed wat bedoel je verwijderd ja de laatste maar het beeld was te licht dus niet mooi had ik geen zin meer :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...